ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله راه حلی برای خشکشویی های کوچک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله با عنوان SmartBiz به همراه ویژگی هایی همانند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله با عنوان SmartBiz به همراه ویژگی هایی همانند چرخه کوتاه، پایداری فوق العاده و نتایج استثنایی ارائه می شود. این محصول جدید از میله در واقع یک محصول برای استفاده تجاری در کسب و کار های کوچک همانند خشکشویی های محلی است.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله

ماشین لباسشویی و خشک کن SmartBiz میله دارای ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی و یک خشک کن با پمپ حرارتی 7 کیلوگرمی است که می تواند در کنار هم قرار بگیرند یا روی یکدیگر به صورت طبقه ای نصب شوند در هر صورت می توانید با قابلیت plug & play کابل 10 آمپری را به هر دو دستگاه متصل نمایید. ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله به گونه ای طراحی شده که می توانند با چندین بار کار کردن در روز در یک محیط تجاری سازگار باشد در این رابطه تیم میله هر دو محصول را برای 15000 ساعت کار یا 10 هزار چرخه آزمایش می شوند.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله

بیشتر بخوانید:

آخرین تکنولوژی های ماشین لباسشویی پاکشوما کدامند؟

کمپانی میله ادعا می کند که خشک کن آن به وسیله پمپ گرمایی در مقایسه با خشک کن های خازنی تجاری در رده های مشابه می تواند تا 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند. در بین برنامه های این محصول همچنین برنامه ای برای سبک شدن لباس های پشمی مرطوب و برنامه ای دیگری برای از بین بردن چین و چروك پارچه ها بعد از شستشو نیز وجود دارد در واقع این محصول میله تمام نگرانی هایی که بعد از سشتشو لباس وجود دارد را کم می کند.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله

ماشین لباسشویی و خشک کن SmartBiz میله هر چند که کاربرد تجاری دارد اما می توان از آن به عنوان تکمیل کننده یکی از محصولات کنونی Miele Professional یاد کرد که می تواند حجم بیشتری از لباس ها را در هر دوره شستشو دهد. ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله هم اکنون برای خرید از نمایندگی های رسمی میله و همچنین فروشگاه های لوازم خانگی معتبر و تحت قرار داد با میله در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟