علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری
آموزش

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آبمیوه گیری یکی از لوازم پرکاربرد خانگی است و بسیار مورد استقبال کاربران و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آبمیوه گیری یکی از لوازم پرکاربرد خانگی است و بسیار مورد استقبال کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد زیرا به راحتی می توانند آب میوه های مورد علاقه خود را در هر زمانی بگیرند و نوش جان کنند. دستگاه آب میوه گیری و مخلوط کن همانند هر لوازم برقی خانگی امکان دارد مشکلاتی داشته باشد که این مشکلات شامل علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری ، علت لرزش آب میوه گیری ، تعویض کوبل مخلوط کن ، نحوه تعویض کوبل زیر پارچ مخلوط کن ، تعمیر آب میوه گیری گاسونیک و غیره می شود.

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری چه می تواند باشد؟

همانطور که در مطلب فوق گفته شد لوازم برقی خانگی مانند آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت و غیره قابل پیش بینی نیستند و ممکن است با کوچکترین یا بزرگترین اشتباه کاربران به مشکل برخورند که اصلا جای نگرانی ندارد و کاربران لوازم برقی برندهای مختلف می توانند تعمیر آب میوه گیری پارس خزر ، تعمیرات آب میوه گیری ، نحوه تعویض تیغه مخلوط کن ، تعمیر آب میوه گیری بوش ، تعمیر مخلوط کن پارس خزر ، نحوه تعویض تیغه آسیاب برقی قدیمی ، نحوه تعویض تیغه آسیاب برقی بوش ، نحوه تعویض کوبل زیر پارچ مخلوط کن و آموزش تعمیر آب میوه گیری پارس خزر را فرا گیرند و در صورت مواجه شدن با مشکلات مخلوط کن و تعمیرات آب میوه گیری به راحتی از پس آن ها بر آیند.

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع آبمیوه گیری در بازار ایران + جدول

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

در ادامه این بخش قصد داریم علت نشست آبمیوه از آبمیوه گیری و مشکلات مخلوط کن را برای شما مخاطبان عزیز بازگو کنیم تا زمانی که با این دسته از مشکلات برخورد کردید چگونه آن ها را حل کنید.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت

بسیاری از کاربران آب میوه گیری هستند که هنگام گرفتن آب میوه ها متوجه می شوند که دستگاه نشت دارد و آب میوه را بیرون می ریزد. یکی از دلایل ساده که ممکن است برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده باشد جمع شدن زیاد تفاله میوه ها است. برای مثال شما در حال گرفتن آب میوه هستید و متوجه می شوید که آب میوه به جای ریختن در پارچ از جاهای دیگر دستگاه بیرون می ریزد. اولین کاری که می توانید انجام دهید چک کردن تفاله گیر دستگاه آب میوه گیری است. اگر تفاله های میوه بیش از حد پر شده بود کاربران می توانند با یادگیری آموزش آب میوه گیری بهترین عملکرد را داشته باشند.

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

همچنین اگر آموزش تعمیر آب میوه گیری را فرا بگیرند هنگام مواجه شدن با مشکلات مخلوط کن یا آب میوه گیری می توانند به راحتی آن ها را درست کنند و هیچ جای نگرانی برای خراب شدن وجود ندارد. همانطور که در رابطه با نشت آبمیوه از آب میوه گیری گفته شد که دلیل می تواند پر شدن بیش از حد تفاله باشد پس با چک کردن می توانید مشکل را حل کنید و در صورت پر بودن تخلیه کنید.

بیشتر بخوانید:

لاندری روم چیست و چگونه چیده می شود؟

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

علت لرزش آب میوه گیری که موجب بیرون ریختن آبمیوه از آبمیوه گیری نیز می شود سرعت بالای دستگاه است که این سرعت بالا موجب می شود هم دستگاه بلرزد و هم هنگام کار با دستگاه آبمیوه بیرون ریزی داشته باشد. پس باید هر کاربر دقت کند سرعت متعادل را انتخاب کند و از بسیاری از مشکلات مانند لرزش آب میوه گیری و نشت آن جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید آب مرکبات گیری دستی و برقی

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

بسته بودن سبد فیلتر نیز می تواند یکی از دلایل مشکل فوق باشد. زمانی که موارد بالا را هنگام بیرون ریزی آبمیوه چک کردید و هیچ کدام از موارد یاد شده نبود حتما سبد فیلتر دستگاه را چک کنید و در صورت مسدود بودن آن را از داخل دستگاه خارج نموده و تمیز کنید. هنگام تمیز کردن دقت نمایید تمامی تفاله های میوه را از فیلتر جدا نمایید تا دوباره به مشکل یاد شده مواجه نشوید. اگر نحوه استفاده از آب میوه گیری نانیوا یا هر برند دیگری را که دارید به درستی فرا گیرید و حتی با چگونگی برخورد با مشکلات آن آشنا باشید به راحتی می توانید از پس آن ها بربیایید.

بیشتر بخوانید:

علت لرزش آبمیوه گیری حین کار چه می تواند باشد ؟

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

از دیگر دلایل بیرون ریزی آبمیوه از آب میوه گیری می توان به شستن درپوش یا کاسه زیر آن اشاره کرد. شستن این دو اقلام دستگاه آب میوه گیری به نحوه استفاده از آب میوه گیری چهارکاره یا نحوه استفاده از آب میوه گیری سه کاره توسط کاربران برمی گردد. اگر کاربران هنگام استفاده و شتسشو از دستگاه آب میوه گیری نهایت دقت و مراقبت را به کار نگیرند با شسته شدن یکی از قطعات آب میوه گیری روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نحوه تميز كردن لوازم خانگی استیل

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

پس کاربران باید توجه داشته باشند که درپوش و کاسه آب میوه گیری یا هر یک از قطعات آب میوه گیری پارس خزر باید سالم باشند یا شکستگی نداشته باشند زیرا موجب بیرون ریزی آبمیوه می شوند. همیشه قبل از گرفتن آبمیوه قطعات آب میوه گیری پارس خزر یا برندهای دیگر خود را به خوبی بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

اگر قطعات آب میوه گیری شسته یا آسیب دیده بود به فکر خرید قطعات آب میوه گیری باشید و تعویض و تعمیرات آب میوه گیری را دست بگیرید. همچنین دقت داشته باشید که در برخی از مواقع ممکن است هنگام استفاده از آبمیوه گیری متوجه شوید که تیغه دستگاه کند شده یا آسیب دیده در این صورت باید به فکر خرید تیغه آب میوه گیری باشید تا هم سرعت عمل بیشتری هنگام گرفتن آب میوه داشته باشید و هم دستگاه به درستی کار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

بسیاری از کاربران هستند که از برندهای مختلفی از دستگاه های آب میوه گیری استفاده می کنند که این برندها شامل پارس خزر، نانیوا، ویداس، بوش، دلمونتی، فیلیپس، مولینکس، گاسونیک، فلر و دسینی می شوند. این دسته از کاربران که برای اولین بار می خواهند دستگاه آب میوه گیری خود را استفاده کنند اولین سوالی که برایشان پیش می آید این است که نحوه استفاده از آب میوه گیری سه کاره یا نحوه استفاده از آب میوه گیری چهارکاره چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

بهترین آبمیوه گیری های چندکاره را بشناسید

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

نحوه استفاده از آب میوه گیری چهارکاره نانیوا ، نحوه استفاده از آب میوه گیری نانیوا ، نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره ویداس ، نحوه استفاده از آب میوه گیری ویداس ، نحوه استفاده از آب میوه گیری پارس خزر ، طرز استفاده از آب میوه گیری سه کاره پارس خزر ، نحوه استفاده از آب میوه گیری دلمونتی ، نحوه استفاده از آب میوه گیری فیلیپس ، نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره بوش ، نحوه استفاده از آب میوه گیری مولینکس ، نحوه استفاده از مخلوط کن ویداس ، نحوه استفاده از آب میوه گیری گاسونیک ، نحوه استفاده از آب میوه گیری فلر و نحوه استفاده از آب میوه گیری چهارکاره دسینی.

بیشتر بخوانید:

علت ضعیف شدن مکش هود آشپزخانه چه می تواند باشد؟

موارد فوق از آن دسته سوالات متداول کاربران و مصرف کنندگان آب میوه گیری و مخلوط کن است که وقتی می خواستند برای اولین بار از دستگاهشان استفاده کنند به این سوال که چگونه باید از آب میوه گیری یا مخلوط کن خود استفاده کنند تا هم روش درستی باشد و هم به مشکل برنخورند. پس بهتر است ابتدا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنند سپس به استفاده از آن بپردازند و تعمیرات آب میوه گیری را از بر باشند و همچنین با توجه به مشکلات مخلوط کن نیز به تعمیر آن اعم از نحوه تعویض تیغه مخلوط کن ، نحوه تعویض کوبل زیر پارچ مخلوط کن ، تعویض کوبل مخلوط کن ، تعمیر مخلوط کن پارس خزر و غیره می توانند بپردازند تا عمده ترین مشکلات مخلوط کن را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید:

ایده هایی برای داشتن آشپزخانه منظم

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

نکاتی هستند که باید هنگام نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره یا آبمیوه گیری های برندهای مختلف دقت نمایید که در ادامه به برخی از مهمترین آن ها پرداخته شده است.

  • قبل راه اندازی دستگاه بررسی شود که کلید خاموش آب میوه گیری فعال است و با زدن دو شاخه به برق دستگاه ناگهان روشن نشود.
بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید پرده آشپزخانه و نکات مهم پیش از خرید
  • محفظه ای که موتور درون آن قرار دارد هرگز با آب در تماس نباشید و زمانی که قصد تمیز کردن آن را دارید از یک پارچه مرطوب کمک بگیرید.
  • همیشه قبل از استفاده از هر لوازم خانگی سیم رابط و دوشاخه آن را چک کنید که مشکلی نداشته باشند.

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

  • قبل از روشن کردن دستگاه از صاف بودن سطح زیرین آن مطمئن شوید تا هنگام گرفتن آبمیوه به مشکل نشتی یا بیرون ریزی آن برنخورید.
  • قبل از اینکه موتور دستگاه دور بگیرید میوه های درسته را درون دستگاه قرار ندهید.
  • دقت کنید تیغه دستگاه را زمانی جدا کنید که دستگاه کاملا خاموش است و دو شاخه داخل پریز قرار ندارد.
  • هرگز موقع کار با دستگاه هایی مانند آب میوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت و غیره دست خود و قاشق را نزدیک آن نبرید.
  • در صورتی که موتور دستگاه گیر کرده یا دستگاه کار نمی کند فورا موتور را خاموش کنید.
بیشتر بخوانید:

عرضه مخلوط کن های Magimix با قابلیت جدید

مشکلات مخلوط کن

همانطور که در مطالب فوق گفته شد مخلوط کن همانند بسیاری از لوازم کوچک و بزرگ برقی دارای مشکلات بسیاری است که کاربران هنگام مواجه شدن با مشکلات مخلوط کن به اولین چیزی که فکر می کنند پیدا کردن مشکل است. اکثرا مشکلات مخلوط کن شامل نحوه تعویض تیغه مخلوط کن ، تعمیر مخلوط کن پارس خزر ، تعویض کوبل مخلوط کن ، نحوه تعویض کوبل زیر پارچ مخلوط کن می شود.

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

کاربران زمانی که با تیغه آسیب دیده مخلوط کن مواجه می شوند باید به شکل تیغه مخلوط کن توجه کنند و اگر مشاهده کردند که تیغه به مشکل برخورده باید نحوه تعویض تیغه مخلوط کن را آموزش ببینند. کاربران هنگام تعویض تیغه مخلوط کن به این موضوع توجه کنند که اگر لازم خرید تیغه مخلوط کن بود از فروشگاه ها معتبر یا نمایندگی محصول خود مراجعه کنند تا از نظر قیمت تیغه مخلوط کن به مشکل برنخورند.

بیشتر بخوانید:

آیا کاربردی ترین لوازم آشپزخانه را می شناسید؟

نحوه تعویض تیغه مخلوط کن

علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

زمانی که قصد دارید به تعویض تیغه مخلوط کن یا تعویض کوبل مخلوط کن بپردازید ابتدا از خااموش بودن دستگاه مطمئن شوید و چک کنید که دو شاخه به پریز متصل نیست. سپس درپوش دستگاه را بردارید و حلقه آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. با احتیاط تیغه را بردارید و تیغه جدید را جایگزین کنید. هنگام نحوه تعویض تیغه مخلوط کن به این نکته توجه داشته باشید که زمانیکه اجزای دستگاه را مانند تیغه، واشر یا نگهدارنده ها را می خواهید خارج کنید به ترتیبی که قرار دارند توجه کنید و سپس درون دستگاه قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟