بردهای هوشمند لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

تولید انواع بردهای هوشمند لوازم خانگی با همت متخصصان داخلی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت دانش‌بنیان داخلی توانسته است با همت متخصصان داخلی، انواع بردهای هوشمند ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت دانش‌بنیان داخلی توانسته است با همت متخصصان داخلی، انواع بردهای هوشمند لوازم خانگی و ترموستات و تب‌سنج طبی را طراح و تولید کند که این امر زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم کرده است.

 یک شرکت دانش‌بنیان داخلی توانسته است با همت متخصصان داخلی، انواع بردهای هوشمند لوازم خانگی و ترموستات و تب‌سنج طبی را طراح و تولید کند که این امر زمینه اشتغال بیش از 100 نفر را فراهم کرده است؛ شرکت‌های دانش‌بنیان که در سال‌های اخیر در بومی‌سازی صنایع مختلف موفق عمل کرده‌اند از زمان شیوع کرونا سعی کرده‌اند با بهره‌گیری از نیروهای متخصص جوان و ایرانی، نیازهای کشور به تجهیزات پزشکی را برطرف و از خروج ارز جلوگیری کنند.

“قزاقی” مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت:‌ ما در سال 1391 با 4 نفر فعالیت در این واحد را آغاز کردیم که امروز این تعداد به 127 نفر رسیده است که از این تعداد نزدیک به 50 نفر از آنها متخصص در تحقیق و توسعه، طراحی محصول در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار و طراحی گرافیک هستند و همچنین توانسته‌ایم در تعداد محصولات، تقریباً بیش از 50 درصد تولید سال گذشته محصول خودمان را توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: فضای تولید و فضای شیوع کرونا باعث شد تا اکسیژن‌ساز را به محصولات خودمان اضافه کنیم که نمونه اولیه آن تولید شده است و 100 عدد از آن را در دستور کار قرار داده‌ایم که به زودی وارد بازار خواهد شد؛ ساختار و فعالیت‌های اصلی شرکت، صنایع الکترونیک است و ما محصول جدیدی به نام تبلت را اضافه کردیم که بازار بسیار بزرگی دارد و سعی کردیم  در این زمینه موفق عمل کنیم و بتوانیم بخشی از نیارهای جامعه را برطرف کنیم.

“سولکی” مسئول کنترل کیفیت این شرکت دانش‌بنیان نیز اظهار کرد: از صفر تا 100 این محصول توسط نفرات تخصصی خودمان در داخل شرکت دانش‌بنیان انجام شده است به ویژه تب‌سنج که از آغاز شیوع ویروس کرونا شروع به ساخت آن کرده‌ایم و برنامه‌ریزی و مونتاژ آن همگی در داخل شرکت انجام شده است.

به گزارش تسنیم، در حال حضور 5700 شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال هستند که مزیت خوبی برای اقتصاد و صنعت کشور محسوب می‌شوند و در همین راستا این شرکت دانش‌بنیان توانسته است تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند و انواع تب‌سنج و اکسیمتر را طراحی و بومی‌سازی کند و در زمان شیوع کرونا کمک شایانی را به بخش درمان انجام بدهد؛ کیفیت محصولات و نوآوری از جمله اهداف و مزیات این شرکت دانش‌بنیان است و با توجه به تولید محصول جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک، که کاربردهایی در سیستم تهویه مطبوع هوشمند خواهد داشت باعث جلوگیری چند میلیون دلاری ارز از کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟