هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟
دکوراسیون منزل

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید تا به حال کلمه هموک یا ننو به گوشتان نخورده باشد و بسیاری از شما آشنایی ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید تا به حال کلمه هموک یا ننو به گوشتان نخورده باشد و بسیاری از شما آشنایی با این وسیله نداشته باشید اما خوب است بدانید که منظور از ننو همان تور خواب درختی است که معمولا اکثر افراد در مکان های بیرون از منزل مانند جنگل و یا حیات و… از آن استفاده می کنند اما امروزه مفهوم این وسیله فقط برای دکوراسیون های بیرون از منزل نیست بلکه در جا های متفاوتی از خانه می توان به عنوان یک‌ عنصر جذاب از آن استفاده کرد پس اگر شما هم طرفدار این وسیله جذاب هستید به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید تا با کارایی های بیشتر این محصول آشنا شوید.

کاربرد هموک یا ننو در دکوراسیون داخلی منزل

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

امروزه که هموک یا ننو یک وسیله پرطرفدار محسوب شده طراحان این شی از طراحی های متفاوت و خاصی در این زمینه استفاده کردند به شکلی که دیگر نمی توان به عنوان یک وسیله برای لم دادن روی آن نگاه کرد بلکه در بسیاری از موارد طراحی و ساخت متنوع آن باعث ایجاد دکوراسیون های شیک و جذاب می شود خوب است بدانید که این محصول انواع متفاوتی مانند ننوی کوهنوردی، ننو نوزاد، ننو مسافرتی پایه دار و…. را در لیست محصولات خود به دنبال دارد که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توان آن را تهیه کنید. همانطور که گفته شد شما می توانید با توجه به نیاز خود از از این محصول خریداری کنید زیرا طرح های بسیار جذابی از این شی برای دکوراسیون داخلی طراحی شده اند که در ادامه به کاربرد آن ها در فضا های داخل خانه می پردازیم اما قبل از هر چیزی خو ب است بدانید که یکی از بهترین گزینه ها برای لم دادان و استراحت کردن قطعا هموک ها هستند به خصوص در فضا هایی مانند جنگل و یا هر مکان سر سبز دیگری قطعا این ننو ها احساس بسیار نثبتی را در هر فردی ایجاد خواهند کرد پس از نظر ما وجود یک‌ یا چند عدد از این محصول می تواند نیاز هر خانواده ای باشد پس هر چه سریع تر فضایی برای خرید هموک را انتخاب کنید و از مزایای آن به خوبی استفاده کنید.

هموک در کتابخانه

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

اگر شما یکی از آن افرادی هستید که علاقه ی زیادی به مطالعه دارید و در این راستا به دنبال یک فضای راحت در کتاب خانه ی منزل خود هستید پیشنهاد ما نصب یک هموک در گوشه ای از این مکان است زیرا ممکن است هنگام مطالعات طولانی از نشستن روی صندلی های چوبی خسته شده و به دنبال یک فضای راحت تر برای مطالعه خود باشید پس حتما از این روش استفاده کنید تا علاوه بر جنبه ی راحتی به زیبایی هرچه بیشتر آن پی ببرید.

هموک به عنوان نقطه کانونی

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

اگر فضای منزل شما بزرگ و جا دار است پیشنهاد ما به شما ایجاد یک نقطه کانونی با ننو است به طور مثال قسمتی از پنجره های شیشه ای را بدون هیچ وسیله ای فقط با نصب هموک دکور کنید و با این کار یک نقطه کانونی در بخشی از منزل خود ایجاد کنید هم چنین فضای پشت پنجره نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ننو برای نوزادان

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

همانطور که می دانید یکی از وسیله های کاربردی برای نوزادان گهواره است اما امروزه بسیاری ننو نوزاد را با گهواره اشتباه گرفته و تفاوت این دو را نمی دانند در واقع ننو نوزاد در طراحی خود تفاوت های زیادی با هموک دارد هنگامی که کودک شما روی این وسیله قرار میگیرد به آرامی سبب تکان خوردن آن گی شود که برای آرامش کودک بسیار مفید است نکته مثبت این محصول تغییر سایز آن است که در سنین مختلف نوزاد قابل جا به جایی بوده هم چنین طراحی آن به گونه ای است که نوزادانی سنگین وزن را نیز می توان متحمل شود.

ترکیب هموک و گلدان ها

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی می شود اکثرا به دنبال ترکیب رنگ های مناسب برای لوازم ها هستند اما نکته ای که می تواند سبب متمایز شدن دکور منزل شما با سایرین‌ شود توجه به ترکیبات ریز هستند به طور مثال توجه به رنگ گلدان و ست کردن آن با هموک و قرار دادن این دو کنار هم می توانید جذابیت خاصی را در فضای نشیمن یا اتاق خواب ایجاد کنید.

هموک در فضای کوچک

 هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

در بسیاری از خانه هایی که فضای بسیار کوچکی دارند و جا برای قرار دادن مبل و یا صندلی و کاناپه نیست هموک می تواند گزینه مناسبی هم برای نشستن و هم استراحت کردن و خوابیدن روی آن باشد پس شما با نصب آن می توانید فضای بیشتری را برای خود ذخیره کنید.

هموک در یک فضای نورگیر

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

سعی کنید در بخشی از خانه که نور به خوبی در آن جریان دارد حتما یک هموک نصب کنید زیرا دراز کشیدن روی ننو در زیر نور طبیعی بسیار احساس رضایت و شادابی را در شما ایجاد خواهد کرد.

طرز بستن هموک یا ننو

هموک یا ننو چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

هنگامی که صحبت از بستن و نصب هموک می شود همه تصور یک جسمی که دو طرف آن به درخت وصل است را به یاد می آورند اما همانطور که لذت این محصول در طبیعت بسیار زیاد است در محیط خانه هم می توان از آن استفاده کرد. طرز بستن ننو را می توان هنگام خرید محصول با توجه به راهنمای روی بسته و یا اجزای  موجود در آن به راحتی تکمیل کرد و از وجود آن در منزل نیز بهره برد.

قیمت ننو

معمولا قیمت ننو با توجه به اندازه و جنس آن تعیین می شود به طور مثال ننو دو نفره قیمت متفاوتی با تک نفره خواهد داشت البته علاوه بر موارد گفته شده برند محصول نیز در قیمت آن موثر است اما با همه ی موارد باید هنگام خرید این شی بسیار به جنس آن توجه کنید زیرا بند یا پایه های هموک و هم چنین جنس پارچه آن بسیار حائز اهمیت است و باید جنسی را انتخاب کنید که در اثر فشار یا ضربه به راحتی پاره و یا خراب نشود به همین دلیل از خرید اینترنتی این وسیله خودداری کرده و سعی کنید به صورت حضوری آن را تهیه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟