کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا
اخبار لوازم خانگی

کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا برای تعویض لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در یکی از برنامه های کمک رسانی و پشتیبانی ایستگاه رادیویی Kiis FM اخباری حاکی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در یکی از برنامه های کمک رسانی و پشتیبانی ایستگاه رادیویی Kiis FM اخباری حاکی از کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا جهت تعویض لوازم خانگی خود منتشر شده است. این کمک رسانی شامل 150 خانوار شده و به ارزش 200000 دلار شامل یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو و …. خواهد بود.

مدیر بازاریابی ال جی الکترونیکس، جما لمیو درباره کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا گفت: توجه و واکنش نشان دادن به بلایای طبیعی به همکاری جوامع، دولت ها و شرکت هایی مانند ما نیاز دارد. خوشحالم که ما توانسته ایم با Kiis FM شریک شویم و کمک قابل توجهی به این خانواده ها کنیم.

کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا

بر اساس گزارشات بدست آمده، تا اکنون سه خانواده بسته های کمکی خود را توسط تیم کمک رسانی رادیو دریافت کرده اند که این بسته شامل محصولات لوازم خانگی ال جی، سرگرمی خانگی ، رایانه و تهویه مطبوع LG است.

مناطقی که بیشترین آسیب را از این سیل دیده اند در شهرهای NSW شامل سواحل میانه شمال پورت مک کواری ، کمپسی ، لوریتون و تاری و غرب سیدنی در حوالی پنریت و دره هاکسبری نپین بوده است.

کمک ال جی به سیل زدگان استرلیا

در راستای کمک رسانی ال جی به سیل زدگان استرلیا، این کمپانی اعلام کرده که برنامه Local Legends خود را در سال 2021 دوباره راه اندازی می کند تا به افراد نیازمند، گروه های خیریه و سازمان های حمایتی جامعه در سراسر استرالیا کمک های مالی و غیر مالی ارائه دهد و بتواند فراتر از آن برود تا زندگی همه افراد در دنیا کمی بهتر شود.

سال گذشته برنامه Local Legends توانستد بیش از 30 خانواده را پشتیبانی کند و زندگی آنها را کمی بهبود ببخشد. با 24 LG Local Legends طیف وسیعی از اهداف شایسته محقق خواهد شد به همین خاطر این برنامه قرار است در ماه مه دوباره فعالیت خود را آغاز نماید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟