گارانتی پنج ساله اسمگ
اخبار لوازم خانگی

گارانتی پنج ساله اسمگ برای ماشین ظرفشویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیش از 50 سال پیش برای اولین بار اسمگ اولین ماشین ظرفشویی با 14 جایگاه جهان را ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیش از 50 سال پیش برای اولین بار اسمگ اولین ماشین ظرفشویی با 14 جایگاه جهان را در نیاگارا عرضه نمود. از آن روز تا به امروز این برند همچنان به تقویت موقعیت خود در خط تولید و ارائه فناوری ماشین ظرفشویی خود ادامه می دهد. گارانتی پنج ساله اسمگ برای ماشین ظرفشویی های خود یکی از اقدامات مثبت این برند در جهت جلب رضایت مشتری است که اخیرا درباره آن زیاد می شنویم.

این برند لوکس ایتالیایی برای بزرگداشت 50 سالگی ماشین ظرفشویی های خود به مشتریان 5 سال ضمانت کامل از طرف تولید کننده و 90 روز ضمانت برای جبران و جلب رضایت با بازگشت پول برای تمامی مجموعه و مدل های ماشین ظرفشویی خود تا پایان ماه ژوئن ارائه داده است.

گارانتی پنج ساله اسمگ

مدیر عامل شرکت اسمگ در استرلیا، وین کمپبلدر این باره اظهار کرد: ما 50 سال است که ماشین ظرفشویی هایی پیشگام در صنعت لوازم خانگی تولید کرده ایم و همچنان با نوآوری ها و طراحی های بی انتها و خاص خود به دنبال انواع نیاز و سلیقه های مصرف کننده هستیم.

سیستم شستشوی سیاره ای اختراع شده توسط کمپانی اسمگ است که با استفاده از یک حرکت ابتکاری همزمان با استفاده از دو بازوی آبپاش می تواند تمام قسمت ها را پوشش دهد. در این سیستم نوآورانه نیز به کمک SmartDry  خشک کردن کامل ظروف با انرژی کمتر را تجربه کنیدعلاوه بر این حداکثر پوشش شستشو را در ماشین ظرفشویی تضمین می شود که این دو مورد نوآوری مهم در فن آوری به شمار می آید.

گارانتی پنج ساله اسمگ

اسمگ در ماشین ظرفشویی های خود همراه با سیستم های شستشو و خشک کن از طراحی سبد های داخلی و همچنین قابلیت تنظیم آنها متناسب با هر شکل و اندازه پشتیبانی کرده تا هر ظرف و قابلمه ای داخل دستگاه به راحتی شسته شود. سینی کارد و چنگال flexi-duo ماشین ظرفشویی اسمگ ابعاد دیگری از انعطاف پذیری و راحتی را ایجاد می کند زیرا به صورت هوشمندانه می تواند تا شود و فضای خالی برای ظروف شیشه ای بلند، کارد و چنگال و ظروف ایجاد سازد.

مجموعه ماشین ظرفشویی های اسمگ شامل مدل های کاملاً یکپارچه ، نیمه یکپارچه ، مدل توکار و مستقل است که گارانتی پنج ساله اسمگ آن ها را پوشش می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟