افزایش سود سامسونگ در 2021
اخبار لوازم خانگی

افزایش سود سامسونگ در 2021 با فروش لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیک پرچمدار گوشی های هوشمند خود یعنی سری S را در اوایل امسال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیک پرچمدار گوشی های هوشمند خود یعنی سری S را در اوایل امسال همانند سال های گذشته به بازار عرضه کرد. به نظر می رسد ارائه سری Samsung Galaxy S21 در افزایش سود سامسونگ در سال 2021 تاثیر بسزایی گذاشته است.

افزایش سود سامسونگ در 2021

طبق گزارش از طرف یک خبرگزاری معتبر، سامسونگ به لطف فروش بالای تلفن های هوشمند و لوازم خانگی های خود در ماه های ژانویه تا مارس یعنی سه ماه نخست سال 2021 جهش 45 درصدی داشته که او را به هدف مورد نظرش بسیار نزدیک کرده است.

به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 در دنیا، مردم وقت بیشتری را در خانه می گذرانند و این امر منجر به افزایش تقاضا برای استفاده از طیف گسترده ای از لوازم خانگی مصرفی در تمام نقاط جهان شده که این موضوع به شرکت سامسونگ در افزایش درآمد کمک کرده است.

افزایش سود سامسونگ در 2021

تقاضا به قدری افزایش پیدا کرده که کمبود جهانی تراشه و سایر اجزا را ایجاد کرده است. با این حال  این شرکت به دلیل اینکه تولید تراشه را در کارخانه سامسونگ در ایالات متحده متوقف کرد درآمد حاصل از این بخش تولید تراشه را از دست داد.

گزارش رویترز به نقل از چندین تحلیلگر ادعا می کند که سود عملیاتی غول فناوری کره جنوبی در سه ماهه گذشته به 9.3 تریلیون وون یعنی تقریبا 8.2 میلیارد دلار رسیده است. این عدد بالاترین سطح درآمد عملیاتی سامسونگ بعد از درآمد آن درسه ماهه اول از سال 2018 بوده یعنی افزایش سود سامسونگ در سال 2021 باعث ثبت رکورد جدیدی برای آن از سال 2018 تا کنون شده است.

کارشناسان سامسونگ تخمین زده اند که تقریباً 23 درصد از بازار جهانی را در سه ماهه اخیر بدست آورده اند که این موضوع به لطف عرضه گوشی هوشمند و قیمت ارزان تر از حد معمول برای لوازم های برتر آن است. این رقم با 20 درصد سهم بازار در سه ماهه مشابه سال قبل و 16 درصد سهم بازار در سه ماهه قبل هنگام عرضه آیفون 12 اپل مقایسه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟