جاروبرقی رباتیک iRobot
اخبار لوازم خانگی

دو مدل جدید از جاروبرقی رباتیک iRobot راهی بازار هند شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی iRobot به تازگی تصمیم گرفته تا طیف وسیعی از جاروبرقی های رباتیک خود را ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی iRobot به تازگی تصمیم گرفته تا طیف وسیعی از جاروبرقی های رباتیک خود را در هند عرضه نماید و محصولات خود را در منطقه گسترش دهد. در همین راستا اخیرا دو مدل جدید از جاروبرقی رباتیک iRobot راهی بازار هند شدند که این دو مدل جاروبرقی  Roomba i3 و Roomba i3 + هستند.

جاروبرقی رباتیک iRobot

همانطور که در یادداشت های رسمی قید شده است جاروبرقی های جدید محبوبترین تولید کننده محصولات رباتیک در فروشگاه های آفلاین و آنلاین وارد بازار می شوند. جاروبرقی رباتیک Roomba i3 + همانند جاروبرقی Roomba i7 +  مجهز به Clean Base Automatic Disposal (دفع خودکار آلودگی خاک) است که بدون نیاز به دستور کاربر در یک چرخه 60 روزه زباله های خود را تخلیه می کند. تمام گرد و غبار در کیسه AllergenLock ذخیره می شوند که این کیسه از چهار لایه ماده مسدود کننده آلرژن برخوردار است تا بتواند گرده و غبار را به دام بیندازد.

جاروبرقی رباتیک iRobot

جاروبرقی های رباتیک iRobot می توانند به نرم افزارiRobot Home  متصل شوند البته لازم به ذکر است که با اتصال به این برنامه کاربران می توانند کنترل بیشتری بر روی جاروبرقی رباتیک خود داشته باشند تا دستگاه بتواند خدمات خود را در اختیارشان قرار دهد. این برنامه برای سیستم عامل های Android و iOS در دسترس است و شما می توانید آن را از برنامه های معتبر و یا سایت iRobot دانلود نمایید. علاوه بر این، برنامه iRobot Home می تواند پیشنهادهایی در مورد برنامه تمیز کردن بر اساس میزان گرد غبار خانه، ریختن زباله های حیوانات خانگی و سلیقه های شخصی ارائه دهد. جاروبرقی های جدید نیز به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی با خانه های هوشمند ترکیب می شوند.

جاروبرقی رباتیک iRobot

سری جدید جاروبرقی های رباتیک iRobot همانند Roomba i3 با پایه قیمت 49900 روپیه معادل 680 دلار شروع  و برای مدل بالاتر با قیمت 69900 روپیه ( 950 دلار ) به فروش خواهد رسید. با این حال این شرکت یک پیشنهاد تبلیغاتی به فروشگاه های لوازم خانگی برای اولین سری فروش ارائه داده که در این پیشنهاد i3 با قیمت 39900 روپیه (تقریبا 540 دلار آمریکا) و جاروبرقی i3 + با 59900 روپیه (تقریبا 815 دلار آمریکا) برای فروش گذاشته می شود. این پیشنهادات فقط برای مدت زمان محدودی بوده و علاقه مندان می توانند در فروشگاه ها و یا در مارکت های آنلاین مانند آمازون و Flipkart این محصول را تهیه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟