انتخاب الکترونیک به پیشرفت‌های خوبی رسیده است
اخبار لوازم خانگی

انتخاب الکترونیک به پیشرفت‌های خوبی رسیده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون دادستان کل کشور گفت: امروز شاهدیم که انتخاب الکترونیک در حوزه های مهندسی، ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون دادستان کل کشور گفت: امروز شاهدیم که انتخاب الکترونیک در حوزه های مهندسی، طراحی، ساخت و … به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

سعید عمرانی بعدازظهر روز گذشته پنج‌شنبه_19 فروردین‌ماه_ در بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در اصفهان در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: امروز در حوزه قضایی اجازه نمی دهیم که دوباره برای شرکت های خارجی فرش قرمز پهن کنیم.

وی افزود: قوه قضاییه نه در حوزه لوازم خانگی و نه هیچ محصولی که مشابه داخلی دارد، اجازه واردات نمی دهد.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: یکی از بزرگترین موانع تولید چه در حوزه لوازم خانگی و چه سایر صنایع قاچاق است و اگر مبارزه جدی با قاچاق نداشته باشیم، صنایع داخلی همواره در معرض خطر هستند، همان گونه پیش از این بسیاری از صنایع در برابر واردات بی رویه از بین رفته اند.

وی با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی یکی از شاخص های صنعتی هر کشور است، گفت: امروز شاهدیم که این کارخانه در حوزه های مهندسی، طراحی، ساخت و … به پیشرفت های خوبی رسیده که با از بین رفتن باورهای غلط، اکنون تولیدات داخلی همانند و در رقابت با سایر برندهای مطرح بازار هستند.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی به این گونه است که اگر حتی برخی تحریم ها از بین رود و اگر دوباره بخواهیم دستاوردهایی را که در این مدت در اثر برکات تحریم ها به دست آورده ایم را کنار بگذاریم، بهتر است که تحریم ها برداشته نشود.

وی گفت: متاسفانه برندهای مطرح همچون ال جی و سامسونگ کشور را در شرایطی ترک کردند که به کشور تعهد داشتند، اما امروز در حوزه قضایی اجازه نمی دهیم که دوباره برای شرکت های خارجی فرش قرمز پهن کنیم.

عمرانی تصریح کرد: قوه قضاییه نه در حوزه لوازم خانگی و نه هیچ محصولی که مشابه داخلی دارد، اجازه واردات نمی دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟