تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax
اخبار لوازم خانگی

تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax در کمترین زمان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرپاد اپل یکی از وسایلی است که بعد از مدتی خیلی سریع کثیف می شود و تمیز ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرپاد اپل یکی از وسایلی است که بعد از مدتی خیلی سریع کثیف می شود و تمیز کردن آن کار راحتی نخواهد بود اما راه حلی وجود دارد که در کوتاه ترین زمان ایرپاد خود را تمیز کنید. تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد در واقع این دستگاه که برای پاک کردن هدفون های بی سیم شما فقط در عرض چند دقیقه ساخته شده است.

تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax

زمانی که خبر تمیز کننده ایرپاد با نام Cardlax منتشر شد بسیاری از رسانه ها آن را به عنوان دروغ آوریل اعلام کردند اما اینطور نیست. واشر Cardlax  یک دستگاه واقعی بوده که برای تمیز کردن هدفون های بی سیم طراحی شده است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که در قسمت بالایی دستگاه باز می شود و یک برس چرخان نرم در داخل آن قرار دارد که برای پاک کردن کثیفی ها از مناطق سخت ایرپاد شما استفاده می شود. برای تمیز کردن AirPods خود باید آنها را به درون محفظه Cardlax بیندازید که دارای اسفنج استوانه ای چرخشی است.

تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax

سازنده این محصول کوچک و زیبا می گوید: بعد از تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax از نحوه تمیز کردن و عملکرد آن شگفت زده خواهید شد. واشر Cardlax می تواند AirPod همراه با AirPods Pro نیز را شستشو دهد. این شرکت همچنین ادعا می کند که این دستگاه با 99 درصد دیگر هدفون های بی سیم نیز سازگار خواهد بود.

تمیز کردن ایرپاد با واشر Cardlax

در ویدیوی منتشر شده این شرکت اثربخشی دستگاه به خوبی نمایش داده می شود. واشر Cardlax  در حال حاضر در Kickstarted ارائه می شود و با قیمت  33 دلار به فروش می رسد اما به زودی این قیمت به 39 دلار خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟