استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس
اخبار لوازم خانگی

استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس یکی از جدید ترین اخبار منتشر شده ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس یکی از جدید ترین اخبار منتشر شده چند روز اخیر است که توجهات زیادی را به خود جلب نمود. حسن مهدی، یکی از مدیران ارشد سامسونگ الکترونیکس استرالیا، پس از پنج سال کار در این شرکت از کار خود استعفا داده و به عنوان مدیر خط تولید به الکترولوکس پیوسته است. با رقم خوردن این اتفاق صنعت لوازم خانگی استرالیا و نیوزیلند تحت تاثیر قرار می گیرد.

استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس

مهدی نقش مدیر خط تولید را در الکترولوکس ایفا می کند که در گذشته این مقام در دست کریس کوئن بود در واقع قبل از انتصاب به عنوان مدیر فروش در آگوست سال 2020 و پس از اخراج مایکل دویل وی به این مقام رسید.

جان فیرستون؛ مدیرعامل الکترولوکس استرالیا و نیوزیلنداظهار کرد: ما از پیوستن هاس به گروه الکترولوکس بسیار هیجان زده هستیم. او تجربیات زیادی را در این نقش به ارمغان می آورد و علاوه بر این، به تیم خط تولید ما نیز کمک شایانی خواهد کرد.

استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس

در ادامه اخبار مربوط به استخدام مدیر سابق سامسونگ در الکترولوکس ، سامسونگ اعلام کرد: ما از حسن برای اقدامات پنج سال گذشته خود در سامسونگ سپاسگزاریم.

مهدی در سال 2016 ابتدا به عنوان سرپرست محصول صوتی تصویری سامسونگ به این  شرکت پیوست و در سال 2018 میلادی به عنوان مدیر در سامسونگ به فعالیت خود ادامه داد. قبل از استخدام در سامسونگ، وی به مدت 18 ماه مدیر بازاریابی کمپانی Nespresso بود و وی همچنین بیش از هفت سال با سونی الکترونیک در نقش های مختلف مشغول به کار بود. حسن مهدی اخیرا در یکی از برنامه های تلویزیونی استرلیا و نیوزلند حضور داشت که باعث شناخته شدن بیشتر او شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟