تلویزیون رول شونده OLED ال جی
اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون رول شونده OLED ال جی در سطح بین المللی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ارائه اولین تلویزیون رول شونده جهان در اواخر سال 2020 در کره جنوبی توسط ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ارائه اولین تلویزیون رول شونده جهان در اواخر سال 2020 در کره جنوبی توسط ال جی، حال در سال 2021 نوبت به نسخه ارتقا یافته تلویزیون رول شونده OLED ال جی بوده که قرار است در سطح بین المللی عرضه گردد. البته گفته می شود که این نسخه قیمت بالایی خواهد داشت.

اولین مرحله از عرضه بین المللی تلویزیون رول شونده ال جی R1 و نسخه ارتقا یافته 2021 آن   به 15 کشور ارائه خواهد شد که شامل استرالیا ، بلژیک ، فرانسه ، آلمان ، اسرائیل ، ایتالیا ، هلند ، نیجریه ، روسیه ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، سوئیس ، امارات ، انگلیس و ایالات متحده آمریکا می شود.

تلویزیون رول شونده OLED ال جی

قیمت این تلویزیون در انگلیس 100000 پوند خواهد بود که تقریباً 30 درصد بیشتر از قیمت این محصول در کره جنوبی است. طبق اعلامیه های وب سایت ال جی مشتریان در تمام مناطق جهان باید برای خرید استعلام موجودی کنند. LG R1 یکی از گران ترین تلویزیون های جهان است که فقط کمی از تلویزیون های LED بزرگتر است.

– ال جی درباره تلویزیون رول شونده OLED خود گفت: “این فناوری پیشگامانه تنها یک تصور دوباره از قابلیت های جدید تلویزیون نیست بلکه انقلابی در نحوه استفاده شما از فضای  اطرافتان ایجاد می کند.

تلویزیون رول شونده OLED ال جی

تلویزیون OLED به روزرسانی شده ال جی دارای رزولوشن  4K و سیستم بلندگوی کامل و همچنین دیگر قابلیت هایی مانند سیست عامل webOS 6.0 و درگاه HDMI 2.1 است اگرچه همانند تلویزیون های OLED ال جی از VRR پشتیبانی نمی کنند. اما مطمئنا طرفداران این تلویزیون، آن را برای قابلیت رول شوندگی خریداری می کنند. ال جی می گوید این پنل می تواند 50000 دور چرخش را تحمل کند.

این شرکت معتقد است که این تلویزیون یک نقطه عطف در تاریخ تلویزیون محسوب می شود اما در حال حاضر تلویزیون رول شونده OLED ال جی تنها یک تلویزیون لوکس برای افراد فوق العاده ثروتمند است. JoongAng Daily کره در ماه فوریه گزارش داد، به نقل از رسانه های محلی که ال جی الکترونیکس از زمان عرضه تاکنون فقط 10 واحد از تلویزیون 65 اینچی رولینگ OLED را در کره به فروش رسانده است.

شرکت تحقیقات بازار Omdia تخمین می زند (از طریق OLED-Info) تجارت تلویزیون های رول شونده در سال 2022 به 3000 واحد ، در سال 2024 به 74000 واحد دیگر و در سال 2027 به 672000 خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • رضا | 26 فروردین 1400 در 1:24 ق.ظ

    اولد A90J سونی قورت میده ال‌جی رو.
    JUST SONY MASTER SERIES A90J OLED WHIT COGNITIVE XR AND BRAVIA CORE SERVICE.