سرمایه گذاری شیائومی در یک شرکت تولید تراشه
اخبار لوازم خانگی

سرمایه گذاری شیائومی در یک شرکت تولید تراشه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی خبری درباره سرمایه گذاری شیائومی در یک شرک تولید تراشه انتشار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی خبری درباره سرمایه گذاری شیائومی در یک شرک تولید تراشه انتشار یافته است. سهام شرکت فناوری Huajing Sensing که یک شرکت مبتنی بر توسعه تراشه است به شیائومی فروخته شد در درواقع تراشه های تولید شده اخیراً دستخوش تغییراتی در زمینه تجاری شده است.

سرمایه گذاری شیائومی در یک شرکت تولید تراشه

با مشورت و تصمیم همه سهامداران همانند Gongqingcheng Tuojin Zhonghe  و شرکای سرمایه گذار آن، Hubei Yangtze River Fund Partnership با مشارکت محدود و شنژن Tuojin شریک صندوق سرمایه گذاری این شرکت سهام های خود را واگذار کرده که طبق امار های ثبت شده سرمایه آن حدود 28.59 میلیون یوان تقریبا 4.38 میلیون دلار آمریکا افزایش یافته است.

سرمایه گذاری شیائومی در شرکت تولید تراشه

شرکتHuajing Sensing  مبتنی بر فناوری هسته سنسور مستقل اقدام به توسعه تراشه ها می کند. این شرکت در سال 2010 با دامنه تجارت خود که شامل تحقیق و توسعه ، تولید و ساخت تجهیزات سنسور، توسعه فناوری های آن، مشاوره فنی و خدمات فنی محصولات اینترنت اشیا تاسیس شد.

شرکت شیائومی همچنین از طریق صندوق صنعتی یانگ تسه و همچنین Tishen Technology در تعدادی از شرکت ها ی سرمایه گذاری کرد که این شرکت در زمینه تولید و توسعه سنسورهای لمسی انعطاف پذیر و تجهیزات لیزری فعالیت دارد. بنابراین سرمایه گذاری شیائومی در این شرکت تولید تراشه به احتمال زیاد در جهت توسعخ فناوری در محصولات شیائومی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟