اخبار لوازم خانگی

نخستین سمینار شبکه توزیع پاکشوما در سال 1400 برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین سمینار شبکه توزیع پاکشوما در سال 1400 با حضور شرکای تجاری و نمایندگان ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین سمینار شبکه توزیع پاکشوما در سال 1400 با حضور شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش روز یکشنبه برگزار شد و در جریان این مراسم مهرداد نیکزاد؛ مدیر ارشد بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما از برنامه این گروه برای تبدیل شدن به بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی در خاورمیانه خبر داد.

مهرداد نیکزاد؛ مدیر ارشد بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما در گفت و گو با خبرنگار ال کا ایران عنوان کرد: نخستین سمینار شبکه توزیع پاکشوما با هدف تجدید بیعت و تشریح چشم انداز پاکشوما تا سال 1402 و کارنامه عملکرد این شرکت در سال 1399 برگزار شد.

مهرداد نیکزاد

نیکزاد در خصوص اهداف دو ساله این شرکت لوازم خانگی گفت: گروه پاکشوما در این چشم اندازه دو ساله قرار است که به بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی در خاورمیانه تبدیل شود که در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است  و در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی ایران به شرکت پاکشوما تعلق دارد .

وی افزود: چندین مدل ماشین ظرفشویی، کولر گازی، ماشین لباسشویی و به ویژه یخچال فریزر جدید امسال روانه بازار می شود و با همکاری و خرید تجهیزات از کمپانی های بزرگی مانند comi  ایتالیا، ABB  سوئیس، KUKA آلمان، دونالدسون آمریکا و شرکای تجاری خود نظیر گروه مایدیا و کندی موفق شدیم نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر را در ایران راه اندازی کنیم.

کارخانه لوازم خانگی پاکشوما

حسین اسحاقی، قائم مقام مدیرعامل پاکشوما در جریان نخستین سمینار شبکه توزیع پاکشوما در سال 1400 عنوان کرد: شرکت پاکشوما در حال حاضر به یک برند جهانی تبدیل شده و با شرکت های بزرگی مانند مایدیا و کندی همکاری می کند که در سال 1400 به دنبال یک بازار برای صادرات و عرضه بیشتر کالا بوده و قصد داریم که از طریق ارتباط با شرکت ها بزرگ و استفاده از تجارب آن ها اهداف خود را اجرایی کنیم.

حسین اسحاقی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟