همکاری اسمگ با سیدنی FC
اخبار لوازم خانگی

همکاری اسمگ با سیدنی FC برای اولین بار در استرلیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی اسمگ برای اولین بار اسپانسر یک تیم فوتبال استرلیایی شد. وین ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی اسمگ برای اولین بار اسپانسر یک تیم فوتبال استرلیایی شد. وین کمپبل؛  مدیر عامل  اسمگ استرلیا گفت: از همکاری اسمگ با سیدنی FC و پیوستن آن به خانواده Sky Blue در واقع از همکاری با تیمی که مورد علاقه بسیاری از هواداران فوتبال در استرلیا است خوشحال هستیم.

وی افزود: ما می دانیم كه سیدنی FC در قلب بسیاری از مردم استرلیا جایگاه ویژه ای دارد این موضوع باعث شده تا ما به دلیل فعالیت های مشاركتی آینده خود بسیار هیجان زده باشیم كه بتوانیم فناوری های منحصر بفرد خود را با سبك به شیوه دیگری برای مخاطبان به صورت گسترده تر به اشتراک بگذاریم.

همکاری اسمگ با سیدنی FC

یکی از اولین اقدامات همکاری اسمگ با سیدنی FC این است که در ماه های آینده سری جدید رسانه های اجتماعی خود را با محصولات خود راه اندازی می کنند و همچنین  در بازی های خانگی Sydney FC نیز از مزایای طیف وسیعی بهره مند می شوند.

اسمگ  ارزش های خانواده سیدنی FC را در نظر خواهد گرفت و گرایش به سبک ایتالیایی Sky Blues خود را ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است که این باشگاه به دنبال طنین انداز شدن در اتحادیه اروپا پس از امضای الساندرو دل پیرو در سال 2012 است.

همکاری اسمگ با سیدنی FC

این همکاری پنج ساله حضور بین المللی سیدنی FC را در بر می گیرد و در صورتی که  بیش از چهار سال موفقیت بی سابقه به عنوان موفق ترین باشگاه فوتبال استرالیا را کسب نماید بدون هیچ استثنایی در Sky Blues خواهند ماند.

دنی تونسند؛ مدیر ارشد اجرایی سیدنی FC گفت که او از استقبال اسمگ جهت حضور در خانواده Sky Blues بسیار هیجان زده است. و در ادامه افزود : اسمگ و Sydney FC هر دو از یک تاریخچه خانوادگی غنی برخوردارند و من خوشحالم که می توانیم برای برنامه های آینده خود با هم همکاری می کنیم. من مشتاقانه منتظر موفقیت های بیشتر در کنار موفقیت های اسمگ هستم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟