پنکه ایستاده Smartmi شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی محصول جدیدی از MIJIA

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی محصول جدیدی را به عنوان پنکه ایستاده Smartmi ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی محصول جدیدی را به عنوان پنکه ایستاده Smartmi شیائومی و با نام Smartmi DC Inverter Floor Fan 3 به بازار عرضه کرده است. این محصول دقیقا با توجه به نیاز صاحبان خانه طراحی شده زیرا صدای کمی تولید می کند تا خواب شما دچار اختلال نشود. ترکیب رنگ مشکی و طلایی کمک می کند تا هنگام خاموش شدن دستگاه و تاریکی محیط به راحتی آن را پیدا کنید.

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی که با نام Smartmi DC Inverter Floor Fan 3 Black Gold Edition نیز شناخته می شود دارای یک باتری لیتیوم یونی است که می تواند در مدت 4 ساعت کاملاً شارژ شود و به مدت 20 ساعت با باتری بی سیم پشتیبانی کند.

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی

فن DC بدون برس Minebea با محفظه محصور موتور دو لایه، بازدارنده هوا و هفت پره نرم مجهز شده و آن را بی صدا می کند. این فن همچنین از الگوریتم سنسور dynamic-wind Smartmi بهره می برد که با توجه به نامنظم طبیعت حرکت و تولید باد خود را بازیابی می کند. در همان زمان سنسور دما و رطوبت داخلی به طور خودکار فعال شده و  با توجه به دمای محیط تغییر سرعت می دهد و سرعت باد را همیشه مناسب محیط نگه می دارد.

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی

علاوه بر این موارد، فن همچنین دارای یک مولد یون منفی داخلی است که به طور مداوم یون های منفی آزاد می کند تا گرد و غبار را کاهش یابد و الکتریسیته ساکن را کاهش دهد و شادابی دنیای طبیعی اطرافمان را بازیابی کند.

پنکه ایستاده Smartmi شیائومی

از نظر هوشمندی می توان به قابلیت کنترل پنکه ایستاده Smartmi شیائومی به وسیلع برنامه MIJIA اشاره کرد. از طریق این برنامه کاربران می توانند زمان راه اندازی را از پیش تعیین کنند، به تنظیم روشنایی صفحه نمایش آن بپردازند، زاویه سر پنکه را مشخص کنند، دما و رطوبت داخلی را بررسی نمایند. همچنین کاربران می توانند سرعت باد پنکه را از برنامه MIJIA تنظیم کنند.

پنکه Smartmi شیائومی  با قیمت 699 یوان معادل 107 پوند از Jingdong پیش فروش شد و از 18 آوریل فروش رسمی آن آغاز شده است اما هنوز قیمتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟