نسل جدید اپل تی وی 4K
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید اپل تی وی 4K با چیپ ست A12 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی اپل دیروز از نسل جدید اپل تی وی 4K با چیپ ست A12  رونمایی کرده است. اپل ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی اپل دیروز از نسل جدید اپل تی وی 4K با چیپ ست A12  رونمایی کرده است. اپل تی وی به روزرسانی شده به طور کلی دارای تراشه  A12 Bionic” SoC”،  طراحی مجدد ریموت کنترل Siri ، HDR با نرخ فریم بالا، HDMI 2.1 ، WiFi 6 و چندین فناوری دیگر است.

نسل جدید اپل تی وی 4K

سه سال و هفت ماه پس از راه اندازی اولین نسخه اپل تی وی 4K، این شرکت در حال ساخت و عرضه نسل جدید اپل تی وی 4K  به روز شده است. این کمپانی هم اکنون از تراشه A12 Bionic SoC در ساخت اپل تی وی های جدید استفاده می کند این در حالیست که در نسخه قبلی از A10X  استفاده می کرد.

نسل جدید اپل تی وی 4K

بر اساس گفته های اپل این اپل تی وی به همراه یک ریموت کنترل Siri  که دوباره طراحی شده عرضه می شود. این ریموت کنترل همچنان از یک لایه آلومینیومی ساخته می شود و دکمه Siri روی آن به کنار ریموت منتقل شده است. لازم به ذکر است که سیری اکنون در اتریش ، ایرلند و نیوزیلند نیز کار خواهد کرد.

طبق سخرانی های اپل در مراسم رونمایی، ریموت کنترل Siri کاملاً جدید بوده و از یک فناوری خاص و نوآورانه برای کلید برخوردار شده تا افزایش دقت در جهت بهبود بتواند جهت یابی را از پنج جهت را ارائه می دهد. همچنین برای ضربه سریع تر و کشیدن جهت دار که کاربران اپل تی وی بسیار دوست دارند قابلیت لمس را نیز دارد. حلقه بیرونی صفحه کلید این ریموت از یک حرکت دایره ای بصری پشتیبانی می کند که آن را به کنترل سریع ترتبدیل می کند. Siri Remote جدید همچنین دارای یک دکمه روشن / خاموش است که برق تلویزیون را کنترل می کند  و دیگر کلید ها را برای قطع صدا است.

نسل جدید اپل تی وی 4K

ویژگی جدیدی که در نسل جدید اپل تی وی 4K 2021 تعبیه شده است ، کالیبراسیون خودکار رنگ از طریق آیفون است. از طریق یک فرآیند ابتکاری با حفظ تعادل رنگ اپل تی وی با آیفون کار می کند و سنسورهای پیشرفته آن فعال می شود تا کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود بخشد. Apple TV با استفاده از سنسور نور در آیفون توازن رنگ را با مشخصات استاندارد صنعت مورد استفاده توسط سینماگران در سراسر جهان مقایسه می کند. این داده ها در اپل تی وی کمک می کند تا به طور خودکار خروجی ویدئو ها  متناسب با نور محیط و رنگ های بسیار دقیق تر و کنتراست بالا و بهبود یافته تنظیم شوند بدون اینکه مشتریان هرگز مجبور به تنظیم تنظیمات تلویزیون خود باشند.

نسل جدید اپل تی‌وی جدید در  دو نسخه طراحی شدند که هر کدام دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است. گفته می شود اپل تی وی نسل جدید با قیمت ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید. همچنین برخی کارشناسان انتظار دارند که این محصول در ماه می سال جاری روانه بازار شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟