قیمت انواع پنکه در بازار ایران + جدول
اخبار لوازم خانگی

قیمت انواع پنکه در بازار ایران + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  استفاده از وسایل خنک کننده با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان نظیر کولر، ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  استفاده از وسایل خنک کننده با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان نظیر کولر، پنکه و … بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و بسیاری از افراد پیش از آمدن این فصل در تدارک خرید یک وسیله خنک کننده نظیر پنکه هستند و به همین دلیل در این بخش جدولی از قیمت انواع پنکه در بازار ایران گردآوری شده است.

پنکه در مقایسه با کولر های آبی و گازی سابقه بیشتری در بازار لوازم خانگی دارد اما این به معنای دور بودن این وسیله از تکنولوژی و یا امکانات مدرن نیست. امروزه نسل جدیدی از پنکه ها روانه بازار می شود که مجهز به فناوری های روز دنیا بوده و از قابلیت های آن می توان از امکان چرخش اتوماتیک به راست و چپ، بهره بردن از ریموت کنترل و انتخاب حالت های مختلف نام برد. جدول قیمت انواع پنکه در بازار ایران به منظور راحتی مشتریان در هنگام خرید تهیه شده است.

در همین رابطه بخوانید:

آموزش سرویس کولر گازی در خانه

آموزش سرویس کولر آبی با ذکر چند نکته ساده/قیمت کولر در بازار چه قدر است؟

برای این که بتوانید پنکه مناسب منزل و یا محل کار خود را انتخاب کنید باید نکاتی را مدنظر داشته باشید که از جمله می توان به تعداد پره، جنس پره، وجود ریموت کنترل، متراژ محیط، بودجه و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

قیمت انواع پنکه در بازار ایران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟