لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke امسال رونمایی خواهند شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ اعلام کرده است که ماه آینده نمایشگاهی به نام BESPOKE Home 2021 برگزار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ اعلام کرده است که ماه آینده نمایشگاهی به نام BESPOKE Home 2021 برگزار خواهد کرد. بر اساس گفته های سامسونگ این رویداد در تاریخ 11 مه (10:00 EDT ، 15:00 BST ، 21:00 ICT) رخ خواهد داد و این شرکت می گوید که در طول رویداد آینده، چشم انداز خود را برای هر خانه و لوازم خانگی رونمایی خواهد کرد که به این معناست لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke امسال رونمایی خواهند شد. از آنجا که این یک رویداد همچنان به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود و همه می توانند آن را به صورت زنده تماشا کنند.

لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke

شرکت سامسونگ می گوید که در طی این نمایشگاه آنلاین خود قصد دارد تجربیات جدید و شیوه زندگی جدید را برای مشتریان خود رونمایی کند. BESPOKE یکی از مجموعه های لوازم خانگی سامسونگ است که در این مجموعه بسیاری از لوازم خانگی را می توان طبق سلیقه و علاقه خود مشتری ها می توان سفارش داد. به عنوان مثال، پنل های جلو یخچال BESPOKE 4-Door Flex را می توان در هشت رنگ از طریق وب سایت سامسونگ طراحی و سفارش داد. آنگونه که از اخبار ها پیداست به احتمال زیاد سامسونگ امکان سفارشی سازی سایر لوازم خانگی را فراهم خواهد ساخت.

لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke

در حال حاضر مجموعه لوازم خانگی BESPOKE در چند بازار جهان محدود شده ولی این شرکت می تواند طی رویداد های آینده خود آن را در سراسر جهان راه اندازی کند. سامسونگ ممکن است در جریان نمایشگاه Bespoke از تهویه هوا های های جدید، کمد های Air Dresser، جاروبرقی های جت استیک، یخچال و فریزر، جاروبرقی های رباتیک و ماشین لباسشویی های جدید خود معرفی کند. شما می توانید این رویداد را به صورت مستقیم درSamsung Newsroom ، Samsung.com و کانال YouTube سامسونگ تماشا کنید. این شرکت کره جنوبی اخیراً 71 جایزه طراحی iF را از آن خود کرده که به خاطر برخی از لوازم خانگی BESPOKE بوده است.

لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke

این شرکت در حال حاضر دو رویداد بزرگ در سال جاری انجام داده است. اولین رویداد Galaxy Unpacked 2021 بود که در آن از سری Galaxy S21 ، Galaxy Buds Pro و Galaxy SmartTag رونمایی شد. رویداد دوم Galaxy Awesome Unpacked 2021 بود که در آن از Galaxy A52 ، Galaxy A52 5G و Galaxy A72 رونمایی شد و حالا در ماه می نوبت رونمایی از لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟