یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی
اخبار لوازم خانگی

یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی با قیمت 3499 یوان به فروش می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با جدیدترین محصولات خانه هوشمند شیائومی که هفته گذشته با نام تجاری MIJIA عرضه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با جدیدترین محصولات خانه هوشمند شیائومی که هفته گذشته با نام تجاری MIJIA عرضه شده است بیشتر آشنا شوید. یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی دو درب 185 لیتری و یخچال چهار درب MIJIA Cross از محصولات جدید شیائومی بده که به تازگی در بازار عرضه شده است. مدل چهار در دارای بهره وری انرژی درجه یک، حفظ انحصاری دمای متغیر به روشی منحصر به فرد، خاصیت ضد باکتری با یون نقره است.

یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی

ظرفیت 496 لیتری یخچال چهار درب MIJIA Cross باعث شده تا این دستگاه از دو محفظه یخچال 316 لیتری و فریزر 162 لیتری تشکیل شود. همچنین یک محفظه متغیر مستقل 18 لیتری دارد که به راحتی می تواند از این محفظه برای ذخیره جداگانه میوه ، نوشیدنی ها و گوشت مورد استفاده قرار گیرد.

عرض یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی 833 میلی متر و ضخامت آن 660 میلی متر است و از دهانه ای با زاویه راست 90 درجه پشتیبانی می کند. یعنی اگر یخچال  کنار دیوار قرار بگیرد کشو را می تواند مستقیماً بیرون کشید و به راحتی مواد غذایی را از آن خارج کنید.

یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی

بدنه از یک صفحه طوسی مورندی ساخته شده که در برابر سایش و ضربه مقاوم است و اثر انگشت را در خود نگه نمی دارد. به همین خاطر تمیز کردن آن آسان خواهد بود و به راحتی با سبک مدرن خانه هماهنگ می شود.

یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی دارای چهار حالت عملیاتی: هوشمند ، تعطیلات ، خنک سازی سریع و انجماد سریع است. کابین مستقل برای تغییر دما از سه تنظیم حالت دما پشتیبانی می کند و درجه دما را می توان با توجه به مواد غذایی ذخیره شده تنظیم کرد.

یخچال و فریزر MIJIA Cross شیائومی

از نظر عملکرد این یخچال مجهز به یک موتور قابل تبدیل به دو فرکانس سطح اول است که در هر روز فقط 0.83 کیلووات ساعت برق مصرف می کند این در حالیست که 38dB دامنه صدا آن است که یعنی موتور صدای کمی دارد. یخچال و فریزر شیائومی همچنین از طریق برنامه MIJIA قابل کنترل از راه دور بوده که در آن برنامه می توان وضعیت یخچال را با تلفن همراه کنترل کرد. همچنین از دستیار صوتی صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند. یخچال چهار درب MIJIA Cross  با قیمت 3499 یوان معادل 538  دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟