فروش Apple TV در چین
اخبار لوازم خانگی

فروش Apple TV در چین مورد تایید واقع شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارش شده که قرار است هر چه سریع تر فروش Apple TV در چین آغاز شود. این شرکت طبق ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارش شده که قرار است هر چه سریع تر فروش Apple TV در چین آغاز شود. این شرکت طبق گزارش های جدید اعلام کرده که تصویب قانونی لازم برای انتشار رسمی اپل تی وی را در چین دریافت کرده است.

فروش Apple TV در چین

وب سایت میکروبلاگینگ چینی غول مستقر در کوپرتینو از اداره امور مطبوعات و انتشارات، رادیو، فیلم و تلویزیون چین برای راه اندازی و فروش Apple TV در چین تأییدیه لازم را دریافت کرده است. این خبر پس از شایعات اخیر که درباره بررسی این محصول توسط آژانس دولتی اعلام شد، توسط کمپانی تایید شد. نکته قابل توجه این است که عرضه اپل تی وی در چین تنها یک هفته بعد از اولین فروش این تی وی باکس صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2021 را بیشتر بشناسید

لازم به ذکر است که این کمپانی آخرین نسخه از اپل تی وی خود را با چیپ ست قوی تر A12 Bionic و یک ریموت تلویزیون طراحی شده جدید عرضه کرده است. چین قوانین سختگیری در مورد پخش محتوا در مرزهای خود دارد، بنابراین شرکت های بین المللی که مایل به فروش محصولات خود به مشتریان چینی هستند باید از مقررات دقیق پیروی کنند و آژانس های حقوقی محلی آنها را تایید نمایند. بنابراین، اگر اپل تی وی در منطقه راه اندازی شود جدا از ویژگی های اساسی از نظر عملکرد نیز محدود خواهد بود.

فروش Apple TV در چین

علاوه بر این، محتوای موجود در سیستم عامل این تی وی باکس با دیگر کشور ها متفاوت خواهد بود زیرا کانال ها و برنامه های معروف مانند Netflix ، YouTube ، Hulu و سایر سرویس های پخش آنلاین به دلیل قوانین محلی چین در دسترس نیستند. اما علی رغم محدودیت ها این شرکت قصد دارد تا کاربران خود را در تمام منطقه گسترش دهد .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟