فروش ده هزار تلویزیون QLED سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

فروش ده هزار تلویزیون QLED سامسونگ طی دو ماه گذشته

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Neo QLED TV 4K / 8K سامسونگ مبتنی بر پنل های مینی LED است و برای نخستین بار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Neo QLED TV 4K / 8K سامسونگ مبتنی بر پنل های مینی LED است و برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. این تلویزیون هوشمند طی ماه گذشته تنها در کره جنوبی و بازارهای منتخب جهانی به فروش رسیده که آمارهای منتشر شده حاکی از فروش ده هزار تلویزیون QLED سامسونگ در دو ماه گذشته است. فروش داخلی تلویزیون هوشمند Neo QLED بیش از 10 هزار دستگاه بوده که این آمار تنها در دو ماه به دست آمده و حاکی از استقبال بالای مشتریان است. لازم به ذکر است که تلویزیون NEO QLED سامسونگ از 3 مارس در کره عرضه شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که از 23 آوریل تا به امروز، تعداد کل تلویزیون های QLED فروخته شده در بازار این کشور به 40000 دستگاه رسیده است و رشد دو برابری سرعت فروش محصولات تلویزیون QLED نسبت به سال گذشته نشانه ای از پیشرفت روزافزون سامسونگ در بازار جهانی است.

فروش ده هزار تلویزیون QLED سامسونگ

این شرکت با تاکید بر فروش ده هزار تلویزیون QLED سامسونگ اعلام کرد که نیمی از تلویزیون های هوشمند Neo QLED با استفاده از فناوری Mini Quantum  در اختیار مشتریان قرار می گیرد . داده های منتشر شده همچنین نشان می دهد که حدود 75 درصد از تلویزیون های QLED جدید فروخته شده در کره جنوبی مدل 75 اینچی این سری بوده است.

تلویزیون Neo QLED 8K در مجله AV آلمان به عنوان “بهترین تلویزیون در تمام دوران زمانی ” معرفی شد.  امتیاز 966 از سوی تیم ارزیابی این مجله به این تلویزیون هوشمند داده شد که این امتیاز 10 امتیاز بالاتر از عدد ثبت شده تلویزیون QLED سامسونگ در سال 2020 است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟