جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ به بازار کره جنوبی عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نمایشگاه CES 2021 از جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ رونمایی شد و حالا امروز ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نمایشگاه CES 2021 از جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ رونمایی شد و حالا امروز این محصول در بازار عرضه شده است. جاروبرقی رباتیک به قابلیت های پیشرفته ای برای تشخیص اشیا و موانع در مسیر حرکت خود مجهز شده و همچنین از فناوری هوش مصنوعی (AI) برخوردار است که عملکرد آن را نیز به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. سامسونگ این جاروبرقی رباتیک را با نام Jet Bot AI عنوان کرده و بر اساس اخبار منتشر شده، این محصول در بازار لوازم خانگی کره جنوبی در حال حاضر به فروش می رسد.

از جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ قادر به شناسایی اشیا به بهترین شکل است یعنی می تواند لوازم خانگی بزرگ و حتی کوچک را در محیط خانه تشخیص دهد به طور مثال می تواند تفاوت ملبمان، تلویزیون، سیستم های تهویه هوا، یخچال، تختخواب را از یک دیگر تشخیص دهد و اطراف آنها را بدون هیچ مشکلی تمیز کند. پیشرفت در این زمینه باعث شده تا این جاروبرقی رباتیک بتواند اشیا کوچک مانند مدفوع حیوان خانگی، جوراب، سیم برق و لیوان شیشه ای را نیز تشخیص دهد.

علاوه بر این موارد ذکر شده، سنسور سه بعدی این جاروبرقی یا  «دوربین استریو فعال» که جزو اولین صنایع مدرن یه شمار می آید باعث شده تا دستگاه بتواند تمام موانع را از فاصله 1 سانتی متر به بالا را شناسایی کند.

جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ

همچنین این دستگاه هوشمند به دو دوربین مجهز است که نه تنها افراد و اشیا را به صورت سه بعدی تشخیص می دهد بلکه پرتوهایی را از خود منعکس می کنند تا امکان تشخیص موانع  را در شرایطی که شناسایی آنها با دوربین ممکن نیست فراهم کنند. به طور مثال با این قابلیت شما می توانید زمانی که خواب هستید و چراغ های خانه خاموش است دستگاه را روشن نمایید.

این جاروبرقی سامسونگ به گونه ای طارحی شده که می تواند اطراف خود را در سه بعد با فاصله حداکثر 1 متر و تا 60 درجه ای چپ و راست مورد بررسی قرار دهد تا از خانه نقشه برداری کرده و  مسیر تمیز کردن خود را به سرعت پیدا کند.

این ربات همچنین از دستیار صوتی پشتیبانی کرده تا کاربران بتوانند با یک دستور صوتی ساده مانند ” تلویزیون را تمیز کن” منطقه مورد نظر خود را برای تمیز کردن تعیین کنند. این اعلان صوتی و سایر قابلیت ها را می توان از برنامه SmartThings انتخاب و تنظیم کرد.

جاروبرقی رباتیک Bespoke سامسونگ

این محصول در پنج رنگ سفید، صورتی، آبی، سبز ملایم و زرد ملایم ارائه می شود و قیمت آن 1.59 میلیون وون (1433 دلار) است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟