راهنمای خرید کولر آبی خوب
اخبار لوازم خانگی

برای خرید ارزان ترین کولر آبی های بازار چه قدر باید هزینه کرد؟+جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل گرما فرارسیده و اکثر افراد در تدارک و خرید یک وسیله خنک کننده نظیر ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل گرما فرارسیده و اکثر افراد در تدارک و خرید یک وسیله خنک کننده نظیر کولر، پنکه و …هستند اما در این اوضاع گرانی بازار خرید یک کولر جدید و یا تعویض کولر کمی سخت شده و به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به گردآوری لیست قیمت و مشخصات به سوال برای خرید ارزان ترین کولر آبی های بازار چه قدر باید هزینه کرد پاسخ دهیم.

تنوع کولر آبی در بازار ایران بسیار بالا بوده و با توجه به مناسب بودن قیمت آن نسبت به کولر گازی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد اگرچه خرید آن در برخی از مناطق نظیر شمال و جنوب کشور و به طور کلی در هوای شرجی توصیه نمی شود. همان طور که می دانید کولر آبی در دو مدل پوشالی و سلولزی عرضه می شود که نسخه های پوشالی قیمت پایین تری داشته اگرچه مزایای دارد اما در صورتی که بودجه برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است که از خرید مدل سلولزی صرف نظر کنید. اگر به دنبال ارزان ترین کولر آبی های بازار هستید بهتر است که نگاهی به جدول زیر بیندازید.

در همین رابطه بخوانید:

مقایسه کولر گازی و کولر آبی/ کدام بهتر است؟ + ویدیو و لیست قیمت

این جدول شامل بررسی مشخصات و قیمت کولر آبی نیز می شود که براساس عواملی نظیر بودجه، متراژ خانه، شرایط آب و هوایی و .. می توانید مدل مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بعد از پرس و جو از کاربران به بازار بروید. در صورت تجربه استفاده از هرکدام مدل های معرفی شده می توانید نظرات خود را با  ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

 ارزان ترین کولر آبی های بازار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟