حسین اسحقی
اخبار لوازم خانگی

پیام تبریک قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما به مناسبت روز کارگر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسین اسحقی؛ قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در پیامی ضمن تبریک روز ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسین اسحقی؛ قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کارگر، از تمامی تلاشگران عرصه تولید تشکر و قدر دانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

تلاش و رشادت های کارگران خدوم و متعهد کشور باعث شده تا در شرایط تحریم و البته شیوع ویروس کرونا، تولید در کشور متوقف نشود. نیروی انسانی متعهد و آگاه همواره پشتیان تولید در کشور بوده و امروز در روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا از تلاش های صادقانه این عزیزان تشکر و قدردانی شود.

کشور عزیزمان در طی سال های گذشته به دلیل دشمنی و عداوت استکبار جهانی، با محدودیت‌ها و مشکلات بی‌شماری در بخش تولید مواجه بوده و تعطیلی خطوط تولید کشور در برنامه های اصلی دشمنان این آب و خاک گنجانده شده بود.

به لطف رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت های شهدای این آب و خاک، بخش تولید کشور دست از کار نکشید و با غیرت مثال زدنی نیروی انسانی موجود در کشور، به ویژه در صنعت لوازم خانگی توانستیم رکورد تولید لوازم خانگی پس از انقلاب در کشور را بشکنیم.

گروه صنعتی پاکشوما نیز به همت کارگران شریف خود توانست در عرصه تولید محصولات با کیفیت، گام های بسیاری موثری بردارد. افتتاح اولین خط تولید ماشین ظرفشویی در کشور و همچنین توسعه کارخانه لوازم خانگی پاکشوما که در حال حاضر پاکشوما را جزء تولیدکنندگان برتر در خاورمیانه کرده است، بخشی از دست آوردهای عظیم گروه صنعتی پاکشوما محسوب می شود.

بدینوسیله بر خود واجب می دانیم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کلیه صنعتگران، از زحمات بی دریغ همکاران چرخه تولید گروه صنعتی پاکشوما که در راستای توسعه و تحقق اهداف والای این سازمان تلاش می نمایند، تقدیر، تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟