تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک به دلیل رقابت با تی سی ال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی پاناسونیک چند سالی است که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می کند اما ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی پاناسونیک چند سالی است که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می کند اما حالا تصمیم دارد تا تولید خود را کاهش دهد و تولید برخی از محصولات خود را به شرکت چینی تی سی ال واگذار نماید. البته اخبار حاکی از تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک در دو کشور هند و ویتنام در پی توافق پاناسونیک با تی سی ال در ماه مه است.

بر اساس این گزارشات، مقامات پاناسونیک تصمیم گرفتند تا تولید تلویزیون های کوچک و متوسط خود را به تی سی ال انتقال دهند و بر روی تولید تلویزیون ها بزرگ تر خود تمرکز داشته باشد تا بتواند تلویزیون های پیشرفته تر و با قابلیت های بیشتری تولید نماید.

تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک

البته با تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک در دو کشور هند و ویتنام، این کمپانی همچنان قصد دارد تا فعالیت خود را در کارخانه توچیکی در شمال توکیو ادامه دهد. خالی از لطف نیست اگر بدانید در کارخانه توچیکی پاناسونیک تلویزیون هایی با پنل LED تولید می شوند.

اگر چه تلویزیون های پاناسونیک با نام تجاری Viera به شهرت رسیدند اما این شرکت در سال مالی 2019  بیش از 10 میلیارد ین که معادل 92 میلیون دلار بوده از دست داده است.

تعطیلی کارخانه تلویزیون پاناسونیک

با وجود اینکه انتظار می رفت تجارت تلویزیون این کمپانی  در سال مالی جدید به پایان برسد اما تا ماه مارس به دلیل تقاضای بالا برای خرید لوازم خانگی در شرایطی که بیشتر مردم زمان خود را در خانه سپری می کردند و تمایل بیشتری برای دیدن تلویزیون داشتند این کمپانی توانست سود کند.

تولیدکنندگان الکترونیک ژاپن در این سال های اخیر در حال ارزیابی مجدد تجارت تلویزیون خود بوده اند. به طور مثال در سال 2018  شرکت توشیبا که در حال تلاش بودند تا  زیرمجموعه تلویزیون و محصولات بصری خود حفظ کند اما موفق نشد و آن را به شرکت تولید کننده الکترونیک چینی به نام هایسنس فروخت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟