کارخانه لوازم خانگی پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

کارخانه لوازم خانگی پاکشوما از نگاه دوربین ال کا ایران + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فعالیت شرکت لوازم خانگی پاکشوما از سال 1354 با تولید ماشین لباسشویی آغاز شد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فعالیت شرکت لوازم خانگی پاکشوما از سال 1354 با تولید ماشین لباسشویی آغاز شد اما طولی نکشید که سبد محصولات این شرکت ایرانی متنوع تر شد و در حال حاضر عنوان بزرگ‌ ترین تولیدکننده ی انواع لوازم خانگی سفید در خاورمیانه را یدک می کشد. به منظور آشنایی بیشتر با خطوط تولیدی فعال و محصولات پاکشوما در این بخش گزارش تصویری از کارخانه لوازم خانگی پاکشوما ارائه می شود.

شرکت پاکشوما در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با شرکت های مطرحی مانند ال جی، هایر، مایدیا، فیلیپس و … دارد که به لطف سال ها تجربه و همچنین تکیه بر دانش و تکنولوژی های روز متخصصان داخلی انواع مختلفی از لوازم خانگی کوچک و بزرگ نظیر یخچال فریزر، لباسشویی، کولرگازی، جاروبرقی و … روانه بازار می کند.جالب است بدانید که در بهمن ماه سال گذشته خط تولید رباتیک یخچال فریزر پاکشوما با حضور وزیر صنعت راه اندازی شد اما این تمام ماجرا نیست تولید صفر تا صد ماشین ظرفشویی برای نخستین بار در ایران توسط شرکت پاکشوما انجام شد که البته تمامی محصولات در کارخانه لوازم خانگی پاکشوما در مساحتی به وسعت دویست هزار مترمربع ساخته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در همین رابطه بخوانید:

گزارش تصویری افتتاح خط تولید رباتیک یخچال فریزر پاکشوما

شرکت پاکشوما با بیش از 700 مرکز در تمام نقاط  ایران به ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات خود می پردازد که تاکنون  موفق شده تا بیش از 2000 شغل به طور مستقیم ایجاد کند.در این گزارش تصویری تلاش شده تا خطوط تولیدی و فرآیند ساخت و بسته بندی محصولات این شرکت به نمایش گذاشته شود.

 

کارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوماکارخانه لوازم خانگی پاکشوما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟