اسپیکر کتابی B&O
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر کتابی B&O با ظاهری متفاوت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر ها با ظاهر های مختلفی طراحی و تولید می شوند اما اسپیکر کتابی B&O با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر ها با ظاهر های مختلفی طراحی و تولید می شوند اما اسپیکر کتابی B&O با ظاهری الهام گرفته از کتاب کمی متفاوت تر از اسپیکر های موجود در بازار است.

اسپیکر کتابی B&O

بر اساس اخبار منتشر شده، برند Bang & Olufsen قصد دارد تا روند قبلی خود را در عرضه محصولات در پیش بگیرد، این کمپانی اسپیکر های با کیفیت و گران قیمت را با ظاهری جذاب و متفاوت به بازار عرضه می کند و  همچنان این راه را در پیش گرفته است. اسپیکر های Beosound Balance و Beosound Level با قیمتی نزدیک به یک محصول پریمیم به فروش می رسند اما هر دو آنها صدای فوق العاده و کیفیت بالایی دارند. اگر چه اسپیکر Beosound Emerge قیمت پایین تری دارد اما نسبت به این دو اسپیکر کوچک تر است. ابعاد اسپیکر کتابی B&O تقریبا 25.5 x 16.5 x 6.7  سانتی متر بوده که دقیقا هم اندازه یک کتاب است و در قفسه کتابخانه قرار بگیرد.

اسپیکر کتابی B&O

در پشت طراحی این اسپیکر یک دیدگاه بسیار قوی و جامعه قرار گرفته است یعنی بدون شک دانمارکی ها به یک طراحی مینیمالیستی و مدرن پایبند بوده اند. سطوح دستگاه توسط چوب احاطه شده و  رنگ بژ و بافت اسپیکر، بلندگو را به نوعی کتاب شبیه کرده است. پایه فلزی برنجی رنگ در قسمت پایینی اسپیکر باعث شده تا اسپیکر ظاهر متعادل داشته باشد. طراحی ظریف این دستگاه باعث شده تا بلندگو B&O با فضای خانه هارمونی داشته باشد و به هیچ وجه در دکوراسیون به عنوان یک المان اضافی دیده نمی شود.

اسپیکر کتابی B&O

کنترل دستگاه توسط دکمه هایی که در قسمت بالایی آن قرار گرفته است انجام می شود که البته این انتخاب جای تامل ندارد زیرا اسپیکر  به صورت عمودی روی قفسه کتاب قرار می گیرد و دسترسی به کنترل بسیار دشوار است مگر اینکه آن را در طبقه بالایی قفسه قرار دهید. اما  قطعا بیشتر مردم فقط از طریق تلفن همراه خود آن را کنترل می کنند بنابراین نمی توان آن را یک مشکل بزرگ به شمار آورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟