انتخاب الکترونیک به پیشرفت‌های خوبی رسیده است
اخبار لوازم خانگی

نماد انتخاب الکترونیک در فرابورس درج شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنا بر اعلام رسمی گروه انتخاب، نماد انتخاب الکترونیک در فرابورس درج شد. ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنا بر اعلام رسمی گروه انتخاب، نماد انتخاب الکترونیک در فرابورس درج شد. گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 10 درصدی سهام بایستد.

مهمترین نکته در حضور گروه انتخاب الکترونیک به عنوان عرضه کننده محصولات لوازم خانگی اسنوا و دوو در بازار لوازم خانگی ایران، جذب سرمایه از طریق بورس است. روشی مدرن در دنیای تجارت که باعث کاهش وابستگی بخش خصوصی به تسهیلات دولتی و بانکی خواهد شد.

پس از خروج شرکت های کره ای از بازار ایران، دو برند لوازم خانگی اسنوا و دوو سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کشور را به خود اختصاص دادند. اعتماد مردم به تولید با کیفیت ایرانی باعث شد تا سهم بازار برندهای لوازم خانگی گروه انتخاب الکترونیک افزایش یافته و حال حضور نماد انتخاب الکترونیک در فرابورس نشان می دهد که این شرکت قصد دارد تا سهام داران خود را در سود شرکت سهیم کنند.

بر اساس این گزارش سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۱.۱ میلیون تومان بوده که طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به هزار میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد. گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ۹۹.۶ درصد سهام این شرکت با ۷۱۰۰ نیروی انسانی را در اختیار دارد.

این شرکت علاوه بر انجام فعالیت تولیدی در حوزه محصولات برودتی (انواع یخچال و فریزر)، سهامدار عمده ۲ شرکت تولید قطعات لوازم‌خانگی، ۴ شرکت تولید محصولات نهایی اعم از محصولات شوینده (ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی)، محصولات صوتی و تصویری، گازسوز (انواع اجاق‌گاز)، کولرگازی و لوازم‌خانگی کوچک (مایکروفر، هود و …)، ۳ شرکت فروش، شرکت حمل‌ونقل و شرکت خدمات پس از فروش بوده و زنجیره کامل صنعت لوازم خانگی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟