خدمات پس از فروش تولیپس
آموزش

چگونه با خدمات پس از فروش تولیپس ارتباط برقرار کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این مقاله قصد دارد تا با پاسخ به سوال چگونه با خدمات پس از فروش تولیپس ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این مقاله قصد دارد تا با پاسخ به سوال چگونه با خدمات پس از فروش تولیپس ارتباط برقرار کنیم؟ اطلاعاتی بیشتری از خدمتی که پس از خرید یک محصول این شرکت دریافت می کنید ارائه کند اما پیش از این که به سراغ مطالبی مانند سایت تولیپس یا آدرس شرکت تولیپس و حتی امكانات خدمات پس از فروش کالاهای آن مانند غذاساز تولیپس یا آون توستر تولیپس برویم بهتر است که در ابتدا به تعریف خدمات پس از فروش و بررسی اهمیت آن در هنگام انتخاب و خرید بپردازیم.

 از خدمات پس از فروش تولیپس چه می دانید؟

خدمات پس از فروش تولیپس

شاید ساده ترین و رایج ترین تعریف برای خدمات پس از فروش از سوی برایان کوهن مطرح شده باشد. تعریف برایان کوهن عبارت است از تعهدی که شرکت ها برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی طی یک دوره زمانی خاص از دید کسب و کار ارائه می کنند. با توجه به این تعریف می توان درک کرد که این اقدامات برای تشویق مشتری نقش مهمی را ایفا می کند اما اهمیت این سرویس ها تنها در افزایش رضایتمندی خلاصه نمی شود بلکه به فن و استراتژی ارتباط با مشتری مربوط می شود.

خدمات پس از فروش تولیپس

برای این که بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید به معرفی امکانات سرویس این شرکت ایرانی می پردازیم که البته شامل بررسی موارد دیگری مانند سایت تولیپس یا آدرس شرکت تولیپس و البته اشاره به امكانات خدمات پس از فروش کالاهای آن مانند غذاساز تولیپس یا آون توستر تولیپس می شود.

شرکت هایی مانند تولیپس در تلاش هستند تا علاوه بر فروش یک کالا بهترین سرویس را ارائه دهند زیرا امروزه تنها فروش یک کالا ملاک نیست و برای افزایش فروش و اعتبار برند به موارد دیگری نیز باید توجه کرد.

در همین رابطه بخوانید:

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

در مورد شرکت نگین تک پرشیا

شرکت نگین تک پرشیا به عنوان تنها نماینده رسمی تلفن­ های گیگاست یا همان زیمنس سابق از سال 1380 کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر به ارائه خدمات پس از فروش برای برندهای تولیپس، پاناسونیک و همچنین گیگاست مشغول است. مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی در لیست امكانات ارائه شده پس از خرید این برند به چشم می خورد که در واقع شرکت نگین تک پرشیا در تلاش است تا با تکیه بر کارکنان مجرب و همچنین سال ها تجربه رضایت مندی از مشتری را در اولویت قرار داده و شبکه خدمات خود را بهبود بخشد.

شرکت نگین تک پرشیا دارای یک دفتر مرکزی با 8 نفر پرسنل خدماتی جهت امور نمایندگان و بررسی کیفیت خدمات است که 261 نماینده فعال در کشور و 32 نماینده در تهران مشغول به ارائه خدمات است و نمایندگی های آن براساس معیارهایی مانند نوآوری در ارائه خدمات، دسترسی آسان،  مشتری مداری، کیفیت، وفاداری به برند و مسئولیت پذیری و توانمندی طبقه بندی شده اند که طبق این شاخص ها به سه گرید A (تعداد 108) و B (تعداد 92) و C (تعداد61) تقسیم بندی می شوند.

لوازم خانگی تولیپس

جالب است بدانید که شرکت نگین تک پرشیا مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کننده و اصناف بوده و دارای یک انبار بزرگ خدمات در جاده مخصوص جهت امور نمایندگان است. برای اطلاع از نمایندگی های لوازم آشپزخانه یا لوازم خانگی های این شرکت نظیر غذاساز تولیپس می توانید به بخش خدمات پس از فروش سایت این شرکت مراجعه کنید.

آدرس دفتر مرکزی خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولیپس واقع در تهران، خیابان توانیر، بالاتر از میدان شهید عباس پور، پلاک 22 ساختمان یاس، طبقه زیر همکف  است که با کدپستی 1434887715 شناخته می شود.

بیشتر بخوانید:

شرایط شرکت در جشنواره زمستانی تولیپس /اولین دوره قرعه کشی صنایع الکتریکی ناسیونال ایران آغاز شد

برای تماس با مرکز خدمات پس از فروش این برند نیز می توانید با شماره 88793901 021 الی 3 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

با توجه به تعریف ارائه شده و آشنایی با امكانات آن حال با خیال راحت تری می توانید به سراغ خرید یک محصول تولیپس بروید اما باید به طور کلی گفت که در این شرایط بازار و با توجه به خروج شرکت های خارجی از کشورمان اهمیت وظایف بخش خدمات پس از فروش شرکت ها بیشتر مشخص شد زیرا در حال حاضر برخی از کالاهای خارجی به صورت قاچاق وارد کشور می شود و در نتیجه در صورت بروز هرگونه مشکلی نمی توان از امکانات خدمات پس از فروش بهره برد و از طرفی دیگر گرانی ها اخیر منجر شده تا برای خرید یک کالا قیمت بیشتری را در نظر بگیریم که در نتیجه پیشنهاد می شود به سراغ خرید کالاهایی بروید که از گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان کافی دارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • یزدانی | 03 تیر 1402 در 2:29 ب.ظ

    من یه چایساز تولیپس خریدم تویه تایم کوچک المنتش سوخته چون المنت همراه کتری دستگاه یه تیکه عوض میشه نمایندگی گفته دومیلیون هزینه تعویضه خواستم بگم من این اشتباهو کردم خریدم کسی دیگه سرش کلاه نره بعدشم خدمات پس از فروش یه چیزه چرته وقتی زنگ میزنی نمایندگی یه جور طلبکار باهات صحبت میکنن پشیمونت میکنن

  • مریم | 07 تیر 1402 در 11:57 ق.ظ

    اصلاً تلفن هاشون برای پاسخگویی کار نمی کنه بعد از چند تا بوق قطع میشه
    پنکه مون خراب شده جوابگو نیستن!

    • محمد | 16 آبان 1402 در 11:51 ق.ظ

      من ساکن کرج هستم و چایی ساز خریدم و بعد از ۲ هفته سوخت با نمایندگی تماس گرفتم جوابگو نیستن و شماره ها الکی هستن تو رو خدا نخرید ۴ ملیوون پول چایی ساز دادم واسه دو هفته گارانتی هم چرته
      حضوری رفتم توانیر به آدرس دفتر مرکزی که تو سایت گفته بود اصلا وجود خارجی نداره همچین نمایندگی ای سخن آخر اینه که جوکر و برنامه های دیگه مافیا دارن هرچی زیادی تبلیغ میشه تو ایران یعنی یه گندی توش هست دستای پشت پرده دارن و این تولیپس و کل محصولاتش همینطوریه

  • رضایی | 07 شهریور 1402 در 12:34 ب.ظ

    چایی ساز خریدم .خیلی زود خراب شد .و هیچ خدماتی هم نداره .واقعا متاسف هستم……..

  • صادقی | 03 مهر 1402 در 3:51 ب.ظ

    من چایساز تولیپس خریدم بعد چندماه المنتش سوخت شرکت قطعه نداره آزادش یک ملیون ششصد

  • عبدالهی | 21 مهر 1402 در 10:04 ب.ظ

    سلام اطوبخارتولیپس خریدیم کارکردش خوب بود ولی بعداز 2ماه خراب شد این آدم ازخرید
    جنس داخلی زده میکنه .

  • بیات | 28 آبان 1402 در 1:18 ب.ظ

    بنده یک دستگاه مالتی کوکر خریداری کردم ولی متاسفانه بعد سه ماه استفاده به مشکل خورد و دیگه کار نکرد، به خدمات پس از فروش چند مرتبه چه تلفنی چه حضوری مراجعه کردم ولی ظاهرا در تامین قطعات مشکل دارند و دستگاه رو جهت تعمییر نپذیرفتند. آیا مرجعی برای پاسخگویی هست؟