یخچال جدید Bespoke سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

قابلیت های فامیلی هاب به یخچال جدید Bespoke سامسونگ اضافه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید اسم Bespoke به گوشتان خورده باشد ولی نمی دانید که این نام متعلق به کدام ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید اسم Bespoke به گوشتان خورده باشد ولی نمی دانید که این نام متعلق به کدام برند است و تحت عنوان این نام چه چیزی تولید می شود. Bespoke یکی از مجموعه های لوازم خانگی سامسونگ است که در این کالکشن لوازم خانگی طبق نظر و سلیقه مشتری طراحی می شود. سامسونگ هدف را از ارائه این مجموعه عرضه لوازم خانگی متناسب با سبک زندگی مشتریان خود بیان کرده است که در همین راستا یخچال جدید Bespoke سامسونگ با قابلیت های  Family Hub به بازار معرفی شدند

خط تولید یخچال های Family Hub سامسونگ حدودا دو سال پیش افتتاح شد، در این خط تولید یخچال های چهار درب با صفحه نمایش های بزرگ در قسمت جلویی تولید و عرضه می شوند. یخچال های جدید Bespoke نیز همانند یخچال های Family Hub از یک صفحه نمایش بزرگ برخوردار است.

یخچال جدید Bespoke سامسونگ

یخچال جدید Bespoke سامسونگ از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برخوردار  شده تا بتوان از راه دور به مدیریت مواد غذایی و بررسی داخل یخچال پرداخت. این قابلیت به شما کمک می کند تا هنگام خرید در خارج از منزل محتویات داخل یخچال را با تلفن همراه چک کنید و ببینید به چی خوراکی نیاز دارید. همچنین این یخچال به تلفن همراه متصل می شود که می توان با این قابلیت پیام های دریافتی و یا تماس های خود را روی صفحه نمایش یخچال چک کنید. همچنین یخچال جدید Bespoke این امکان را به شما می دهد تا از گو دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه Bespoke امسال رونمایی خواهند شد

یخچال جدید Bespoke سامسونگ

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که این یخچال برای مدیریت بهتر مواد غذایی از فناوری Food AI استفاده نموده تا بتواند قابلیت هایی همانند تشخیص مواد غذایی موجود در یخچال، ارائه دستور رژیم غذایی و همچنین دستور آشپزی با در نظر گرفتن خوراکی های موجود ارائه دهد. علاوه بر این، می تواند لیستی از خوراکی های مورد نیاز شما تهیه کند تا هنگام خرید آنها را فراموش نکنید.

یخچال جدید Bespoke سامسونگ

قرار گرفتن یخچال جدید سامسونگ در لیست لوازم خانگی سامسونگ  کمک می کند تا تمام لوازم هوشمند سامسونگ به یکدیگر متصل شوند و هنگام انتخاب یک دستور پخت  درمای فر، مدت زمان پخت و حالت مورد نظر به صورت اتوماتیک تنظیم شود. همچنین می توانید از طریق برنامه e-Mart به صورت آنلاین سفارش مواد غذایی خود را در شرایط ضروری انجام دهید.

یخچال جدید Bespoke سامسونگ

یخچال Bespoke دارای 4 درب مستقل بوده و در دو اندازه با ظرفیت 824 و 854 لیتر عرضه می شود. پنل درب این محصول در 23 رنگ متفاوت و جذب در دسترس است که خریداران می توانند بر اساس سلیقه خود آن را طراحی و خریداری نمایند. یخچال و فریزر Bespoke با امکانات Family Hub دارای قیمت اولیه 3.59 میلیون وون (3188 دلار) است در حالی که مدل دوم با قیمت 5.42 میلیون وون (4814 دلار) به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟