پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی در چین آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی امروز در چین آغاز شد. بر اساس بررسی های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی امروز در چین آغاز شد. بر اساس بررسی های انجام شده، خریداران می توانند این محصول جدید شیائومی را در پیش فروش با قیمت 2499 یوان معادل 387 دلار تهیه نمایند این در حالیست که در فروش اصلی این محصول قیمت کولر گازی به 3399 یوان (526 دلار) افزایش پیدا خواهد کرد.

این کولر گازی شباهت هایی با دیگر کولر گازی که اخیرا با عنوان کولر گازی Fresh Air پریمیوم عرضه شده، دارد به همین خاطر کارشناسان ما بر این باورند که این دو محصول  متعلق به یک مجموعه از محصولات شیائومی است.

پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی

لازم است بدانید که کولر گازی جدید میجیا با عنوان Fresh Air به بازار معرفی شد و گفته می شود این دستگاه با ظرفیت 3500  وات می تواند خونه را خنک و همچنین با قدرت 4900 به خانه گرما ببخشد. موتور این کولر گازی با قابلیت تغییر فرکانس می تواند عملکرد کلی دستگاه را بهبود ببخشد و همچنین صدای آزار دهنده موتور را تا 23 دسی بل کاهش دهد.

در مقایسه این دستگاه با نسخه پریمیوم این مدل جدید می تواند 60 متر مکعب هوا را در هر ساعت خنک در حالی که نسخه پریمیوم در هر ساعت تنها 40 متر مکعب از هوای خانه را خنک می کرد. اگر چه در این محصول قابلیت ضدعفونی کردن هوا به نور ماوراء بنفش حذف شده است.

پیش فروش کولر گازی میجیا شیائومی

این دستگاه مجهز به یک فیلتر هوا HEPA چهار لایه است که فضایی در حد میکرو متر را برای عبور هوای تازه دارد. علاوه بر این، با یک صفحه نمایش امکان کنترل دما و رطوبت خانه را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین  از اتصال هوشمند پشتیبانی می کند.

شرکت شیائومی اعلام کرده که این محصول در کنار عملکرد تهویه مطبوع معمولی از یک تهویه هوا تازه پشتیبانی می کند که اساساً آن را به یک دستگاه با دو قابلیت تبدیل کرده و هزینه خرید دو دستگاه جداگانه را برای کاربران کاهش داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟