فعالیت ۱۳۷ کارخانه در حوزه تولید پارچه مبلی در کشور
دکوراسیون منزل

فعالیت ۱۳۷ کارخانه در حوزه تولید پارچه مبلی در کشور

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی پیشوا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۳۷ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی پیشوا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۳۷ کارخانه در حوزه تولید پارچه مبلی و‌ منسوجات وابسته، از تکمیل شدن ظرفیت تولید پارچه و بی نیازی به واردات در این حوزه خبر داد.

علیرضا رزم‌حسینی با بیان این مطلب، در خصوص سفرش به قرچک، پیشوا و‌ ورامین افزود: طرح توسعه تولید پارچه مبلی شرکت جهان اروم اویاز در شهرک صنعتی قرچک امروز افتتاح شد که با ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید یکهزار شغل جدید به وجود می‌آورد.

وی همچنین تصریح کرد: ظرفیت تولید انواع پارچه مبل در کشور تقریبا تکمیل می باشد و از واردات بی رویه در این حوزه، جلوگیری خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرد: ۱۳۷ کارخانه در حوزه تولید پارچه مبلی و منسوجات مرتبط در کشور در حال فعالیت می باشند که ظرفیت بسیار قابل توجهی است.

رزم حسینی با اشاره به بازدید از واحد تولیدی زیبا چوب برکت در پیشوا نیز، بیان کرد: برای فعال‌سازی و احیای مجدد این واحد تولیدی با مسئولین ذیربط از جمله مونسان، عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران رایزنی نموده و احیای این واحد را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز قول مساعد برای تامین سرمایه در گردش این واحد تولیدی داده است.

وزیر صمت اضافه کرد: با تامین سرمایه در گردش این واحد تولیدی علاوه بر اشتغالزایی، مواد اولیه بسیاری از کارخانجات صنعت چوب فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟