تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول گوگل
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند در چین است که حالا به یکی از ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند در چین است که حالا به یکی از تولید کنندگان برجسته تلویزیون های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند تبدیل شده است. چندین برند در زیر مجموعه این شرکت قرار گرفته اند که یکی از آنها Redmi نام دارد. این برند فروش تلویزیون های خود را در بازار موجود آغاز کرده و قرار است به زودی دستگاه جدیدی را به بازار عرضه کند. البته هنوز اطلاعات دقیقی ازطرف شیائومی درباره این محصول منتشر نشده اما گفته می شود که تلویزیون جدید Redmi  در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است.

تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول گوگل

اخیر در توییتر شخصی به نام Mukul Sharma مطلبی را توئیت کرده که درباره تلویزیون هوشمند جدید Redmi و پشتیبانی آن از قابلیت گوگل را است. در این توتیت اظهار شده که اسم تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول های گوگل پلی دیده شده می شود و این دستگاه با اسم رمز “tarzen” شناخته می شود و شماره مدل آن MiTV-MOOQ3 است.

تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول گوگل

عکس منتشر شده نشان می دهد صفحه نمایش تلویزیون Redmi با کیفیت Full HD و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین دارای چیپست MediaTek T31 و رم 2 گیگا بایتی بوده و از اندروید 10 که آخرین ورژن سیستم عامل اندروید برای تلویزیون ها است پشتیبانی می کند.

تلویزیون جدید Redmi در لیست کنسول گوگل

اگر چه هنوز اندزه صفحه نمایگر این تلویزیون هوشمند مشخص نیست و قیمت آن همچنان به بازار اعلام نشده است اما برخی از کارشناسان بر این باورند که تلویزیون Redmi همانند دیگر محصولات این برند با قیمت مناسبی به فروش برسد.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این برند چینی تلویزیون جدید خود را در کدام بازار عرضه کند اما به نظر می رسد این تلویزیون هوشمند برای اولین بار در بازار لوازم خانگی هند عرضه شود. ما از شیائومی انتظار داریم که این محصول را طی چند هفته آینده رونمایی و عرضه نماید. البته شیائومی تنها یک سری از تلویزیون های هوشمند خود را تحت عنوان برند Redmi  به بازار هند عرضه کرده که این تلویزیون سری X Redmi بود که در سه سایز 55، 65 و 50 اینچی تولید می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟