خدمات پس از فروش دوو هاتف سروش
اخبار لوازم خانگی

خدمات پس از فروش دوو در ایران به خوبی فعال است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه خدمات پس از فروش مطمئن یکی از دغدغه های اصلی شرکت های فعال در حوزه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه خدمات پس از فروش مطمئن یکی از دغدغه های اصلی شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی است که تمامی برندهای معتبر برای جلب رضایت مشتری نهایت تلاش خود را برای ارائه سرویس های متنوع به کارگرفته اند البته اهمیت این موضوع در کشورمان بعد از خروج شرکت های خارجی دوچندان شد.

هاتف سروش؛ مدیر روابط عمومی دوو در خصوص خدمات پس از فروش دوو در ایران و پشتیبانی های فنی محصولات این شرکت عنوان کرد: برند کره ای دوو سال هاست که در بازار ایران فعالیت می کند و  به پشتوانه حمایت یک هلدینگ لوازم خانگی معتبر  یعنی انتخاب الکترونیک توانسته به حضور موثر خود در این بازار ادامه دهد.

مدیر روابط عمومی دوو با اشاره به این که انتخاب الکترونیک از عنوان بزرگترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه برخوردار است گفت: سرویس های پشتیبانی و تعمیر محصولات دوو نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی های این شرکت برعهده این شرکت بوده که از این جهت مشتریان می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت دریافت خدمات، کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

سروش  در تشریح مزایای خدمات پس از فروش دوو عنوان کرد: پوشش گسترده جفرافیایی، تامین قطعات یدکی اصل، عیب ­یابی و تعمیر سریع، نصب و راه ­اندازی رایگان محصولات دوو، گارانتی دو ساله و رضایت بالای دریافت­ کنندگان خدمات از جمله مهمترین مزایای این گروه تلقی می شود که هر کدام از این موارد به تنهایی حائز اهمیت است.

وی افزود:  حدود 900 نمایندگی مجاز در بیش از 450 شهر در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب و دسترسی راحت تر مشتریان فعالیت می کنند و بیش از 2000 سرویس ­کار در این مجموعه مشغول به کار هستند.

همان طور که اشاره شد، تامین قطعات و نگرانی مشتریان بابت پیدا نکردن قطعه مورد نظر در استفاده از لوازم خارجی به یکی از چالش های اساسی تبدیل شده است و هاتف سروش در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص تامین قطعات یدکی اصل گفت:  انتخاب الکترونیک با شرکت کره ای دوو تعامل مستقیم داشته و دارای انبار قطعات یدکی است که به همین دلیل نگرانی بابت تامین قطعات اصل وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی دوو در ایران با تاکید بر این که محصولات دوو دارای گارانتی خدماتی دو ساله شرکت انتخاب ­الکترونیک است، گفت:  تمامی خدمات پس از فروش بدون محدودیت و به صورت کاملا رایگان طی این دو سال ارائه شده و در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی، می توان مطمئن بود که 90 درصد امور مربوط به تعویض و یا تعمیر در نزد مشتری انجام می شود اگرچه این شرکت دارای کارگاه های تخصصی نیز است.

سروش افزود : البته نگرانی در خصوص تامین قطعات کالاهای خریداری شده تا 10 سال نیز وجود نخواهد داشت. خدمات پس از فروش دوو خودرا موظف می داند تا خیال خریداران را از تامین قطعات تا 10 سال راحت کند و طبق قانون یه این وظیفه خود عمل خواهد کرد.

هاتف سروش در پایان عنوان کرد: مرکز تماس انتخاب الکترونیک با شماره 1699 به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته، آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان و هماهنگی برای ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش به خریداران محصولات دوو است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟