اخبار لوازم خانگی

کولر گازی جدید میتسوبیشی الکتریک در بازار استرلیا به فروش می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولر گازی جدید میتسوبیشی الکتریک اخیرا در بازار استرلیا عرضه شده است که ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولر گازی جدید میتسوبیشی الکتریک اخیرا در بازار استرلیا عرضه شده است که این دستگاه یکی از محصولات سری MSZ-GS به شمار می آید. میتسوبیشی الکتریک ادعا می کند که این کولر گازی متناسب با خواسته ها و نیاز های بازار استرلیا طراحی و عرضه شده است.

سری MSZ-GS از طیف وسیع اسپیلت و کولر گازی های دیواری تشکیل شده است، در واقع هر کدام از کولر گازی های این مجموعه دارای توان 2.5 کیلو وات تا 7.8 کیلو وات هستند. این مجموعه شش مدل کولرگازی را در بر می گیرد که قدرت هر کدام یکی از توان های ذکر شده در این بازه است.

گولرگازی جدید میتسوبیشی الکتریک

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از گرمایش کولر گازی در زمستان

آتش مانی؛ مدیر تولید محصولات میتسوبیشی الکتریک در استرلیا گفت: کولر گازی ها و اسپیلت های جدید در تولید و طراحی نباید از نظر کیفیت و قابلیت دچار افت شوند.

همچنین افزود: پیمانکاران و ساختمان سازان می توانند در پروژه های ساختمانی خود از کولر گازی های سری MSZ-GS استفاده کنند. ما به آنها اطمینان می دهیم که با استفاده این محصولات، پروژه هایشان از لحاظ سیستم سرمایشی شهرت پیدا خواهد کرد.

گولرگازی جدید میتسوبیشی الکتریک

این مجموعه برای خانه های ویلایی، خانه های توسعه یافته شهری، آپارتمان ها و مراکز اقامتی بسیار مناسب است زیرا کولر گازی های این مجموعه از کنترل کننده هایی با قابلیت های منحصر بفرد برخوردار شده و باعث شده نظارت و کنترل بر آن ها افزایش یابد و با تمامی ساختمان ها سازگار شود. لازم به ذکر است که شما می توانید با گوشی هوشمند، تبلت و یا هر حساب آنلاین دیگری دستگاه را کنترل کنید.

برخی از قابلیت های کولر گازی جدید میتسوبیشی الکتریک باعث شده تا کیفیت این محصول نسبت به برخی از نسخه های موجود در بازار افزایش چشم گیری داشته باشد. به طور مثال هنگام روشن بودن دستگاه طی عملیات تمیز کردن داخل اسپیلت، دستگاه اجازه می دهد تا پره های افقی و محافظ های پره ای سریعا کنار بروند تا در زمان اوج از کیفیت عملکرد دستگاه کاسته نشود. همچنین استفاده از گاز مبرد R32 به عنوان نسل جدید مبرد های موجود باعث افزایش بازده ی انرژی در مقایسه با گاز مبرد R410A در مدل های قدیمی کولر گازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟