اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری
اخبار لوازم خانگی

اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آخرین جاروبرقی بی سیم دایسون با نام v15 معرفی شد. این جاروبرقی مجهز به چراغ ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آخرین جاروبرقی بی سیم دایسون با نام v15 معرفی شد. این جاروبرقی مجهز به چراغ لیزری برای آشکار کردن گرد و غبار های بسیار ریز و پنهان شده در تمام نقاط خانه بوده و همچنین دارای یه صفحه ال سی دی است که میزان و تعداد گرد و غبار ها نشان می دهد. از این دستگاه به عنوان اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری یاد می شود.

اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری

یک دیود لیزری سبز رنگ در قسمت جلویی جاروبرقی با زاویه 1.5 درجه ای قرار گرفته است تا تضادی را بین سطح زمین و گرد و غبار ها ایجاد کند. اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری کمک می کند تا تمام ذرات غبار در محیط خانه از بین بروند. این محصول دایسون به سنسور پیزوی صوتی مجهز شده تا بتواند از طریق اثبات علمی هر آنچه را که در مدت زمان 1500 بار در ثانیه تمیز می شود را به کاربران نشان دهد.

اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری

بیشتر بخوانید:

نگاهی به پرفروش ترین جاروبرقی های بازار ایران

اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری

در حالت اتوماتیک جاروبرقی هنگامی که حجم زیادی از زیاد گرد و غبار شناسایی می شود و سطح زمین نرمال است به طور خودکار قدرت مکش را افزایش پیدا می کند و با حرکت کردن و تغییر کردن سطح قدرت مکش دوباره کاهش می یابد. این جاروبرقی از موتور Hyperdymium برخوردار است که مکش قدرتمندی را ایجاد می کند همچنین با فیلتراسیون پنج مرحله ای می تواند 99.99 درصد از ذرات گرد و غبار را به 0.3 میکرون می رساند تا هوای تمیزتر را در اختیار کاربران قرار دهد.

اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری

برس اولین جاروبرقی دایسون با چراغ لیزری، High Torque Dyson دارای 56 دندان از جنس پلی کربنات است که شبیه یک شانه عمل می کند تا از گره خوردن تار و پود فرش جلوگیری کند. همچنین می تواند به طور خودکار موهای انسان و حیوانات خانگی را از طریق میله برس به کیسه جاروبرقی انتقال  دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟