پشه کش برقی پرتابل شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پشه کش برقی پرتابل شیائومی با قابلیت های جدید عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین سری از پشه کش برقی پرتابل شیائومی جهت دور کردن حشرات و پشه های مزاحم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین سری از پشه کش برقی پرتابل شیائومی جهت دور کردن حشرات و پشه های مزاحم از محیط خانه به بازار عرضه شد. شیائومی بیان کرده این محصول تحت عنوان برند میجیا که لوازم خانگی هوشمند تولید می کند به فروش خواهد رسید.

اگر به خاطر داشته باشید سری اول این پشه کش برقی شیائومی از طراحی مینیمالیستی برخوردار بوند، شیائومی این سری جدید را نیز کاملا شبیه به مدل قبلی عرضه نموده با این تفاوت که چند فناوری جدید همانند قابلیت اتصال به بلوتوث به آن افزوده شده است. این دستگاه نه تنها با اتصال بلوتوث بلکه با کنترل صوتی XiaoAI نیز همراه است در واقع می توان گفت در این نسخه جدید همه چیز به روز رسانی شده است. این محصول از 12 مه از طریق فروشگاه های معتبر چین به فروش خواهد رسید. قمیتی که برای این محصول در نظر گرفته شده در فروشگاه های معمولی 69 یوان ( 11 دلار ) و در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ 59 یوان معادل 9 دلار است.

پشه کش برقی پرتابل شیائومی

در این دستگاه برای دفع پشه از ماده ترانسفلوترین استفاده می شود که این ماده دفع کننده 1080 ساعت زمان اثر بخش تا تبخیر کامل دارد. کارشناسان بر این باورند که می توان از آن بر 8 ساعت در شب  حدود 4.5 ماه استفاده کرد. هر یک از این دستگاه ها برای فضایی به اندازه 28 متر مربع مناسب است و کاربران می توانند با توجه به اندازه فضای خانه چندین دستگاه را تهیه کنند و در قسمت های مختلف خانه قرار دهند.

انرژی مورد نیاز  پشه کش برقی پرتابل شیائومی را می توان توسط دو باتری AA و همچنین از طریق کابل USB-C تأمین کرد. خالی از لطف نیست اگر بدانید این دستگاه به یک فن داخلی مجهز است که از طریق آن مواد دفع کننده را به صورت یکنواخت می چرخاند و در محیط پخش می کند.

پشه کش برقی پرتابل شیائومی

کنترل از طریق صدا در این دستگاه در همه شرایط فراهم است حتی زمانی که از طریق یو اس بی شارژ می شود می توانید از این قابلیت استفاده کنید. همانطور که گفته شد این دستگاه به وسیله بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و می توانید تایمر آن را از طریق تلفن همراه خود تنظیم کرده و مقدار باقیمانده مواد را نیز بررسی کنید. علاوه بر این، هنگامی که به بلندگوی XiaoAI با استفاده از Bluetooth Mesh gateway متصل شوید می توانید آن را با سایر دستگاه های هوشمند در خانه متصل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟