صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE
اخبار لوازم خانگی

صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE نوزدهم مه معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هواوی، غول فناوری چینی چند وقت پیش تیزری را منتشر کرد که در این تیزر ویژگی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هواوی، غول فناوری چینی چند وقت پیش تیزری را منتشر کرد که در این تیزر ویژگی های یک صفحه نمایش هوشمند جدید از این برند به نمایش گذاشته است. این تیزر متعلق به صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE بوده که با قابلیت های پیشرفته و قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE

صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE دارای یک دوربین پاپ آپ است که امکان ویدیو کنفرانس، تماس تصویری و یا هر کار دیگری که نیاز به دوربین داشته باشد را فراهم می سازد. گزارشات نشان می دهد که این صفحه نمایشگرهوشمند در دو سایز 55 و 65 اینچی تولید می شود. قیمت صفحه نمایش 55 اینچی احتمالا بین 3099 الی 3999  یوان ( تقریبا 600 دلار ) خواهد بود و صفحه نمایش 65 اینچی با قیمتی بین 4099 الی 4999 یوان ( حدودا 700 دلار ) به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون هوشمند جدید هواوی رونمایی شد/با تلویزیون های هواوی آشنا شوید

صفحه نمایش هوشمند هواوی دارای کیفیت 4K بوده و از قابلیت عملکرد لمسی پشتیبانی می کند. بر اساس تیزر منتشر شده، انتظار داریم که این دستگاه تمام صفحه و با حاشیه های بسیار باریک در چهار طرف باشد. همچنین  این محصول با فناوری طیف رنگی هواوی که به خود محصولات هواوی اختصاص دارد نیز ارائه می شود. علاوه بر این، انتظار می رود که این صفحه نمایش از قابلیت ضد انعکاس نور نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون هوشمند با هارمونیوس سفارشی Huawei برنامه های خود اجرا خواهد شد که چندین ویژگی هوشمند را به همراه دارد.

صفحه نمایش هوشمند هواوی سری SE

لازم به ذکر است که 19 مه زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی هواوی است که در این مراسم انتظار می رود به غیر از صفحه نمایش هوشمند سری SE، هدست های بی سیم FreeBuds 4 ، مانیتورهای پیشرفته Mate View و روتر هواوی نیز معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟