قیمت ساندبار های ال جی
اخبار لوازم خانگی

قیمت ساندبار های ال جی در ایالات متحده اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیکس برنامه ریزی های نوآورانه ای در جهت تولید محصولات صوتی با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیکس برنامه ریزی های نوآورانه ای در جهت تولید محصولات صوتی با استفاده از بروز ترین تکنولوژی انجام داده بود و همچنان به این برنامه پایبند است. عرضه ساندبار های خود در ایالات متحده و انتشار جزئیات آن گواهی بر این موضوع بوده و اطلاعات زیادی را در اختیار مان قرار می دهد. علاوه بر جزئیات و مدل های عرضه شده،  قیمت ساندبار های ال جی در ایالات متحده نیز اعلام شده است.

مجموعه ساندبار های 2021 ال جی یک سیستم صوتی بسیار عالی و سازگار با محیط زیست است که ال جی الکترونیکس آن را در آمریکا عرضه نموده، از این مجموعه به عنوان پرچم دار محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست ال جی یاد می شود هر چند که این غول فناوری محصولت زیادی را در این قالب تولید کرده است اما این مجموعه توانسته نسبت به باقی محصولات خوش بدرخشد.

قیمت ساندبار های ال جی

تمام محصولات رونمایی شده در آمریکا از قابلیت هایی همچون اتصال سریع، امکانات هوشمند و پخش صدا با کیفیت بالا، همراه با جذابیت و طراحی زیبا برخوردار هستند. لیست ساندبار های معرفی شده در ایالات متحده از مجموعه 2021  شامل مدل های زیر است:

SP2 ، SPD7Y ، SP7Y ، SP8YA و SP9YA.

قیمت ساندبار های ال جی

ساندبار های 2021 ال جی به کاربران این اجازه را می دهد تا به طور مستقیم تلویزیون های ال جی به ساندبار متصل کنند و صدای تصاویر پخش شده در تلویزیون از طریق این سیستم پخش شود. برخی از ساندبار های این مجموعه با دستیارهای صوتی مانند گوگل اسیستنت، Alexa و Siri سازگار هستند، از این رو امکان کنترل آسان را برای کاربر فراهم می کنند. فناوری های  Dolby Atmos و DTS: X به کاربران اجازه می دهد که ساندبار را در هرجایی از خانه آن ها نصب کنند و تجربه ای عالی از شنیدن صدایی پویا و واضح را در کنار افراد خانه داشته باشند اما لازم است بدانید که تنها برخی از ساندبار های ال جی از این فناوری پشتیبانی می کنند.

قیمت ساندبار های ال جی

درباره قیمت ساندبار های ال جی در ایالات متحده و مدل های عرضه شده باید بدانید که مدل SP2  با قیمت 179 دلار فروخته می شود در حالی که ساندبار SPD7Y  تنها 399 دلار قیمت دارد. همچنین قیمت مدل SP7Y به احتمال خیلی زیاد 499 دلار است و ساندبار SP8YA  با قیمت 799 دلار فروخته می شود. سرانجام  گران ترین ساندبار ال جی در این کاکشن SP9YA Sound Bar بوده که 999 دلار قیمت دارد. تمام مدل های ذکر شده هم اکنون در سایت فروشگاهی ال جی برای خرید در دسترس است به جز مدل SPD7Y که در اواسط ماه ژوئن در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟