جاروبرقی رباتیک مایدیا
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک مایدیا 23 مه رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایدیا یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی و وسایل رباتیک در چین بوده که ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایدیا یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی و وسایل رباتیک در چین بوده که پانصدمین کمپانی بزرگ در چین به شمار می آید. این کمپانی فعالیت زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی هوشمند و مدرن انجام داده است و تاکنون محصولات زیادی را به بازار عرضه نموده و حالا اخبار حاکی از آن است که جاروبرقی رباتیک مایدیا در تاریخ 23 مه رونمایی خواهد شد. مایدیا از این محصول جدید با نام M7 Pro Robot Vacuum Cleaner یاد می کند.

جاروبرقی رباتیک مایدیا

جاروبرقی رباتیک مایدیا مدل M7 Pro آخرین و بروز ترین مدل از جاروبرقی های رباتیک هوشمند است. این مدل جدید از ویژگی های جالب توجهی مانند فناوری جهت یابی لیزری، برنامه های سفارشی و انتخاب شده برای تمیز کردن، مکش با قدرت بالا و … برخوردار است. این یک جاروبرقی 4 کاره است که در 1 دستگاه قرار گرفته همچنین دارای قابلیت جارو کردن رفت و برگشت، مکش زباله های ریز و درشت و گرد گیری کردن منزل شما خواهد بود.

جاروبرقی رباتیک مایدیا

شاید بسیار از شما درباره برند مایدیا اطلاعات زیادی نداشته باشید پس لازم است بدانید که مایدیا یک تولید کننده محبوب لوازم برقی و خانگی در چین است. این شرکت در ساخت ماشین آلات پیشرفته و لوازم خانگی برای روشنایی، گرمایش، تهویه هوا و… تمرکز دارد. مایدیا توانسته تعدادی حق ثبت اختراع چندین دستگاه را به خود اختصاص دهد و در همین جهت 4 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه محصولات مجددا سرمایه گذاری کرد.

جاروبرقی رباتیک مایدیا

اکنون بیشترین تمرکز این برند چینی بر روی افزایش سهم بازار خود در سطح بین المللی است و قصد دارد تا سال 2025 حدود 10 درصد از بازار بین المللی را به خود اختصاص دهد. در این راستا  کمپانی مایدیا خارج از سرزمین اصلی خود یعنی چین، مراکز تولیدی را تاسیس کرده است. کشورهای ویتنام، مالزی، هند، مصر، ایالات متحده، تایلند، برزیل و آرژانتین جزو مراکز تولید مایدیا در خارج از کشور به شمار می آیند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟