سنسور تشخیص گاز شیائومی
اخبار لوازم خانگی

سنسور تشخیص گاز شیائومی تحت عنوان Honeywell به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اکثر خانه ها جهت حفظ جان و برقراری امنیت از سنسور های تشخیص دود و گاز ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اکثر خانه ها جهت حفظ جان و برقراری امنیت از سنسور های تشخیص دود و گاز استفاده می شود تا در صورت بروز آتش سوزی و یا نشت گاز زنگ هشدار فعال شود و هر چه سریع تر آتش نشانی به محل وقوع بیاید و ساکنین ساختمان را سریع تر ترک کنند. به همین خاطر این سنسور ها اهمیت زیادی در خانه دارد در همین راستا سنسور تشخیص گاز شیائومی با نام Honeywell امروز به بازار عرضه شد که البته روش های مدرنی را برای جلوگیری از خطر گاز گرفتگی ارائه می دهد.

سنسور تشخیص گاز شیائومی

همانطور که از نام آن پیداست دستگاه تشخیص نشت گاز شیائومی برای نظارت بر نشت گاز طبیعی برای محیط های بسته در آن واحد طراحی شده است. این دستگاه با زنگ هشدار با میزان صدا بالایی طراحی شده که با شناسایی نشت گاز به صدا در می آید.

علاوه بر قابیلیت تشخیص نشت گاز، این سنسور از قابلیت اتصال به بلوتوث و اینترنت اشیاء AloT Xiaomi نیز بهره مند شده است. از نظر طراحی سیستم این دستگاه از قسمت جلو و کناره های دستگاه قابلیت تشخیص دود را دارد. هنگامی که غلظت گاز در محیط به حد تعیین شده برسد دستگاه بلافاصله یک سیگنال شنیداری و دیداری ارسال می کند که صدای این زنگ هشدار به اندازه 70 دسی بل است.

سنسور تشخیص گاز شیائومی

به غیر از فعال شدن این دو علامت هشدار، هنگام نشت گاز  زنگ هشدار سایر لوازم خانگی هوشمند شیائومی نیز فعال می شوند. در همان زمان برنامه MIJIA از راه دور به گوشی هوشمندی که به این برنامه متصل است پیام می دهد.

سنسور تشخیص گاز شیائومی هانیول فعلا در فروشگاه های معمولی با قیمت 179 یوان ( 28 دلار ) به فروش می رسد اما در طول دوره سرمایه گذاری گسترده با پرداخت 169 یوان (26 دلار ) در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟