ترازو هوشمند 3 Pro هواوی
اخبار لوازم خانگی

ترازو هوشمند 3 Pro هواوی با قابلیت های پیشرفته به بازار معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حال حاضر تجارت تلفن های هوشمند هواوی در دنیای فناوری بسیار رونق پیدا ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حال حاضر تجارت تلفن های هوشمند هواوی در دنیای فناوری بسیار رونق پیدا کرده اما همانند دیگر شرکت های بزرگی که در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت دارند این تجارت تنها  قسمتی از مجتمع آن ها است. آن گونه که شواهد نشان می دهد در روز چهار شنبه هواوی محصولات مختلفی از جمله لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند، مانیتورهای  گیمینگ، هندزفری و ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. علاوه بر این هواوی برخی از لوازم خانگی هوشمند خود را نیز معرفی و عرضه نمود که یکی از آنها ترازو هوشمند 3 Pro هواوی است.

هواوی تنها این محصول را تحت سری pro  عرضه نکرده بلکه چندین مدل دیگر نیز ارائه کرده است. اما ترازو هوشمند 3 Pro هواوی در واقع یک مدل پیشرفته و بهبود یافته مجهز به هشت الکترود بوده که می تواند به اندازه گیری چربی بدن با دقت بالا بپردازد. استفاده از این تکنولوژی و عملکرد آن قابل مقایسه با آنچه در محصولات قبلی  استفاده می شد نیست.

ترازو هوشمند 3 Pro هواوی

در چرخه سلامتی  مقیاس های اندازه گیری های مهم بدن نادرست انتخاب و در نظر گرفته می شوند به طور مثال  از امپدانس بیوالکتریک که یک شاخص اندازه گیری توده بدنی استفاده می کنند و میزان اندازه گیری آن می تواند تحت تأثیر عواملی مانند آبرسانی بدن ، دمای پوست ، زمان غذا و ورزش قرار گیرد. اما ترازو هوشمند 3 Pro هواوی به جای استفاده از 4 قطب برای سنجش از به 8 قطب استفاده می کند.

ترازو هوشمند 3 Pro هواوی

هواوی ادعا می کند که داده های این دستگاه بسیار دقیق هستند زیرا برخلاف مقیاس 4 قطبی که فقط می تواند اندام تحتانی را اندازه گیری می کند با این دستگاه تمامی مقیاس ها در اندام فوقانی، اندام تحتانی و تنه اندازه گیری می شوند. این دستگاه بیشتر به تجزیه و تحلیل میزان چربی کبد برای کمک به تشخیص هر گونه ناهنجاری و تجمع چربی در بدن می پردازد و لازم است بدانید که از این افراد مختلف از 6 تا 80 سال می توانند استفاده کنند.

ترازو هوشمند 3 Pro هواوی

این ترازو هوشمند مجهز به قابلیت اتصال WiFi و بلوتوث است که می تواند برای اتصال و همگام سازی داده ها با نرم افزار مربوطه استفاده نمود و همچنین برای  ذخیره اطلاعات کاربر در حافظه مورد استفاده قرار گیرد. انرژی مصرفی این ترازو  توسط سه باتری قلمی تأمین می شود که با فرض یک بار استفاده در روز می تواند حدود 360 روز دوام بیاورد.

ترازو هوشمند 3 Pro هواوی

این محصول هوشمند از هواوی در فروشگاه آنلاین هواوی به نام Vmall  در حال حاضر با قیمت 499 یوان معادل 77 دلار پیش فروش می شود و همانند دیگر محصولاتی که رونمایی شدند فروش این دستگاه نیز در تاریخ 1 ژوئن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟