جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار منتشر شده در هفته گذشته، کمپانی مایدیا تصمیم داشت در 23 مه سری ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار منتشر شده در هفته گذشته، کمپانی مایدیا تصمیم داشت در 23 مه سری جدیدی از جاروبرقی های رباتیک خود را به بازار عرضه نماید. از آنجایی که این کمپانی یکی از پانصد شرکت بزرگ چینی به شمار می آید و اعتبار زیادی را طی این سال ها کسب نموده است. در روز گذشته 23 ماه مه این کمپانی جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا همانطور که قول داده بود به بازار عرضه کرد. در حال حاضر این محصول هوشمند با قیمت باور نکردنی 329.99 دلار در فروشگاه آنلاین AliExpress به فروش می رسد.

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا به شما کمک می کند تا کف خانه خود را علاوه بر جارو، تی نیز بکشید. این دستگاه مجهز به یک موتور پیشرفته Nidec BLDC است که باعث افزایش مکش و توان دستگاه شده و همچنین کمک می کند غبار کمتری در فضا پخش شود. فرچه دوگانه این جاروبرقی می تواند تمامی غبار ها را از هر طرف در مسیر حرکت جارو کند. همچنین با برس غلتکی در قسمت زیرین دستگاه بیش از 90 درصد آلودگی ها با فشار 4000 پاسکال در مکش از بین می روند.

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی رباتیک مایدیا 23 مه رونمایی خواهد شد

از آنجایی که جاروبرقی رباتیک مکش بالایی دارد می تواند زباله هایی همانند مو و تکه های مواد غذایی را جمع آوری کند. این جاروبرقی رباتیک یک کیسه 450 میلی لیتری دارد که می تواند حجم زیادی از زباله ها و گرد و غبار را در خود نگه دارد. این کیسه دارای یک فیلتر سه لایه بوده که از پخش گرد و غبار و آلوده کردن محیط جلوگیری می کند.

جارو برقی رباتیک مایدیا نه تنها کف خود را تمیز و براق می کند بلکه لکه هایی مانند چای، قهوه، سس کچاپ و غیره را نیز به راحتی تمیز می کند.

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا

از آنجایی که لرزش و فرکانس این دستگاه بالا است در راستای کاهش نویز و لرزش دستگاه از اسفنج کاهش نویز و ماژول عایق صدا  برخوردار شده که تضمین می کند که حتی در حالتی که فرکانس آن بالا است ربات بیش از حد نمی لرزد  و صدایی به اندازه 65 دسی بل ایجاد خواهد شد. البته این جاروبرقی از یک برنامه مخصوص جهت کاهش صدا به صورت اختصاصی برخوردار شده تا هنگام مطالعه و یا خواب که نیاز به آرامش بیشتری دارید فضای خانه کاملا در سکوت باشد و جاروبرقی به کار خود ادامه دهد.

نکته جالب و قابل توجه درباره جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا برخورداری آن از جدیدترین فناوری جهت یابی مستیقم به کمک لیزر است. این فناوری لیزری نسل پنجم از فرکانس قدرتمند 3000 هرتز برای اسکن کل خانه با برد 8 متر استفاده کرده و داده ها را به برنامه MSmartLife ارسال می کند. سپس نقشه خانه را به صورت هوشمند ترسیم نموده و بهترین مسیر را برای تمیز کردن خانه انتخاب می نماید تا در کمترین زمان مسیر بیشتری را طی کند.

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا

یکی دیگر از ویژگی های جالب جاروبرقی رباتیکMidea توانایی صعود از موانع با حداکثر ارتفاع 2.2 سانتی متر بدون آسیب دیدگی است. این قابلیت نشان می دهد که ربات می تواند به راحتی پله هایی که اتاق ها و بخشهای مختلف خانه شما را جدا کرده را بپیماید. علاوه بر این، با طراحی باریک بدنه ربات قادر است گوشه و مکانی که غیر قابل دسترسی هستند مانند زیر مبل و تختخواب، گوشه دیوار و … را به راحتی جارو کند.

جاروبرقی رباتیک M7 Pro مایدیا

جاروبرقی ربات M7 Pro در سراسر جهان از جمله در کشورهای اروپایی مانند روسیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و لهستان در دسترس است. دستگاهی که قیمت اصلی آن 389.99  دلار است در حال حاضر با تخفیف ویژه ای به فروش می رسد. همانطور که گفته شد این محصول با قیمت   329.99 دلار در AliExpress در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟