اخبار لوازم خانگی

شرایط ورود شرکت های خارجی را ما تعیین میکنیم/ نهمین تندیس طلایی خدمات با شایستگی به گلدیران رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه مراسم اهدا تندیس ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه مراسم اهدا تندیس طلایی خدمات به شرکت خدمات گلدیران گفت : امروز ما تعیین میکنیم که با چه شرایطی شرکت های خارجی می توانند وارد بازار ایران شوند.

دکتر عباس تابش در جریان مراسم اهدای تندیس طلایی خدمات به گلدیران  افزود : امروز در بخش تولید محصولاتی داریم که زمین بازی در اختیار ماست و شرکت های خارجی برای ورود به بازارایران باید تابع قوانین ما باشند.

رئیس سازمان حمایت ادامه داد : اگر شرایط سیاسی کشور محیا شد شرکت های خارجی باید در کشور سرمایه گذاری کنند. نبایدمسیر تولید لوازم خانگی در کشور تغییر کند و باید حواسمان به برندهای ملی باشد.

وی‌افزود : مبارزه با قاچاق کالا وظیفه همه مردم است. نباید کالای قاچاق بخریم چرا که این کالاها فرایند تجاری رسمی را طی نکرده اندو گارانتی کردن این کالاها جرم است.

تابش افزود : تولیدکنندگان باید سریعا خودشان را به شناسه کالا مجهز کنند. هر کالایی باید در سامانه گارانتی ثبت شده باشد در غیراین صورت آن کالا قاچاق محسوب می شود.

وی گفت : وظیفه ما نیز به عنوان دولت این است که مرزهای خودرا برای ورود کالای قاچاق بسته نگه داریم. باید سطح عرضه برای کالاهای قاچاق غیر امن شود و این مهم بسیار حائز اهمیت است.

تابش ادامه داد : باعث افتخار است که برای نهمین بار تندیس طلایی خدمات را به شرکت گلدیران اهدا می کنیم. امروز مفتخریم بگوییم که تندیس های طلایی تنها بر اساس شایستگی تقدیم می شود.

وی افزود : خدا را شکر سطح شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در تولید و خدمات افزایش یافته و باعث ایجاد رقابت شده است.

رئیس سازمان حمایت در پایان گفت : در شرایط تحریم، صنعت لوازم خانگی گل کاشت. گرچه کمبودهایی بود و گرانی هایی نیز به وجود آمد اما در نهایت این صنعت توانست به تولید ادامه دهد و رکورد تولید را بشکند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟