شرایط جشنواره بهاری 1400 جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

شرایط جشنواره بهاری 1400 جی پلاس اعلام شد + جزئیات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  فصل بهار روزهای پایانی خود را سپری می کند اما همچنان فرصت برای ایجاد یک ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  فصل بهار روزهای پایانی خود را سپری می کند اما همچنان فرصت برای ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در خانه و آشپزخانه باقی است که در همین راستا جشنواره بهاری 1400 جی پلاس آغاز شده و قرار است که محصولات برند جی پلاس با تخفیفات ویژه عرضه شود. در این فروش بهاره جی پلاس لیست کاملی از محصولات این شرکت نظیر تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی قرار دارد.

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس از 19 اردیبهشت سال 1400 آغاز شده و به مدت محدود ادامه می یابد و جالب است بدانید که علاوه بر تخفیفاتی که برای  محصولات خود در نظر گرفته است مشتریان می توانند در صورت خرید سبد محصولات خانگی از جوایز نقدی و تخفیفات برند جی پلاس بهره ببرند. در ادامه شرایط شرکت در این فروش بهاره جی پلاس توضیح داده شده است.

شرایط شرکت در جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

 جی پلاس ماشین لباسشویی

 

شرایط شرکت در جشنواره بهاری 1400 جی پلاس از سوی این تولید کننده لوازم خانگی ایرانی اعلام شده و اگر به دنبال خرید محصولات جدید و یا در تدارک تکمیل جهیزیه هستید می توانید از تخفیفات ویژه این جشنواره بهره ببرید.

  • برای شرکت در این فروش بهاره جی پلاس حتما باید محصول توسط خود شرکت نصب شود و برای این کار باید با شماره‌ی  84733-021 تماس حاصل فرمایید.
  • توجه داشته باشید که محصولات خریداری شده در یک آدرس و به نام یک مشتری و از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد.
  • مشتریان حتما باید یک شماره موبایل اعلام کنند و در صورت ارائه چندین آدرس و یا شماره موبایل نمی توانند از این تخفیفات استفاده کنند.
  • برای دریافت خدمات این جشنواره در ابتدا باید محصولاتی که اعلام شده است را با گارانتی گلدیران از نمایندگی های مجاز خریداری کنید و نصب توسط خود شرکت انجام شود.
  •  تا 10 روز پس از تاریخ خرید  مشمول تخفیفات این جشنواره می شوید.
  • برای اطلاعات بیشتر به سایت Goldiran.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 021-84733 تماس بگیرید.

کدام محصولات را می توانیم در فروش بهاره جی پلاس بخریم؟

برند جی پلاس لیست محصولاتی را که مشمول این جشنواره می شود را منتشر کرده و در این لیست محصولاتی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر به چشم می خورد. ضمن این که خریداران سبد محصولات خانگی جی‌ پلاس می توانند از جوایز نقدی نیز بهره ببرند. به عبارت دیگر با خرید همزمان ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یکی از یخچال های موجود در لیست اعلام شده می توانید شامل تخفیف 15 هزار ریالی و جوایز نقدی شوید.

عنوان

تخفیف

 تلویزیون 

یک تا 4 میلیون تومان 

ساید بای ساید

یک تا دو میلیون تومان

یخچال

یک تا یک میلیون و 500 هزار تومان

ماشین لباسشویی

یک میلیون و 200 هزار تا 2 میلیون تومان

ماشین ظرفشویی

یک میلیون تومان

 

طرح فروش سبد محصولات خانگی جی‌ پلاس برای خانواده هایی که در تدارک جهیزیه هستند بسیار توصیه می شود زیرا می توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تر تهیه کنند که البته کیفیت محصولات جی پلاس به پشتوانه سال ها تجربه گلدیران در بازار لوازم خانگی ایران قابل قبول بوده و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در نتیجه می توانید ضمن خرید یک کالای با کیفیت قیمت کمتری پرداخت کنید.

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

جشنواره بهاری 1400 جی پلاس

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • امید | 05 آبان 1400 در 0:55 ق.ظ

    با تاسف باید بگویم مردم فریب نخورند ، کلاهبردارانی با اجناس آشغال چینی بیشتر نیستند