فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد
اخبار لوازم خانگی

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بعد از ظهر امروز فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس به صورت رسمی افتتاح شد تا این ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بعد از ظهر امروز فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس به صورت رسمی افتتاح شد تا این برند ملی و ایرانی در ادامه مسیر رو به رشد خود، پانزدهمین برند شاپ خود را با حضور اصحاب رسانه و امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل گلدیران، مدیر کل فروش و بازاریابی کانال های فروش گلدیران و مدیر کانال فروش فروشگاه های زنجیره ای گلدیران معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل گلدیران در خصوص هدف از افتتاح فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس و برنامه های آتی این شرکت عنوان کرد: هدف از توسعه و تجهیز این فروشگاه ارائه محصولات با تنوع بیشتر به مشتری است و  حضور قدرتمند برند جی پلاس در مرکز بازار امین حضور می تواند قدرت انتخاب مشتری را بالا ببرد و با توجه به تمهیداتی که در سال گذشته صورت گرفته است نگرانی بابت موجودی کالا، برقراری جشنواره، تداوم توزیع کالا در بازار وجود ندارد و آماده تامین نیاز مصرف کنندگان هستیم.

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد + تصاویر

آقای مجید زاهدی؛ مدیر کل فروش و بازاریابی کانال های فروش گلدیران نیز در خصوص برنامه های آتی و اقدامات این شرکت در زمینه فروش محصولات گفت: سبد کالای محصولات جی پلاس به نسبت دو سال گذشته کامل تر شده و در حال حاضر تولید و موجودی بخش هایی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و … تکمیل است.

وی افزود: مشکلی در خصوص تامین و توزیع کالا به صورت عمده وجود ندارد که در حال حاضر 15 فروشگاه خرده فروشی در سراسر ایران مشغول به کار است و در تلاش هستم تا پایان سال 2021 تعداد این فروشگاه را به عدد 18 افزایش دهیم و افتتاح فروشگاه خلیج فارس نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیر کل فروش و بازاریابی کانال های فروش گلدیران از همکاری با سازمان ها و تعاونی های مختلف خبر داد و گفت: قراردادهایی با شرکت و سازمان های مختلف برای ارائه تخفیفات و شرایط فروش اقساطی به مشتریان امضا شده است.

آقای نصیر زاده؛ مدیر کانال فروش فروشگاه های زنجیره ای گلدیران در جریان راه اندازی فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس عنوان کرد: این فروشگاه با توجه به جایگاه کنونی برند جی پلاس در بازار لوازم خانگی ایران و نیاز مشتریان در یکی از بورس های لوازم خانگی تهران افتتاح شده است.

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد + تصاویر

در همین رابطه بخوانید:

معرفی محصولات جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی

آقای نصیر زاده در خصوص طراحی و دکوراسیون این فروشگاه عنوان کرد: فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس با مساحتی حدود 240 متر مربع را اندازی شده که با دکوراسیون و چیدمان ویژه خود به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های این منطقه شناخته می شود.

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد + تصاویر

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد

وی افزود: تنوع محصولات جی پلاس بالا بوده و در فروشگاه های کوچک نمی توان این تنوع را در معرض نمایش قرار دارد اما طراحی و مساحت این فروشگاه به گونه ای است که مشتریان به راحتی بتوانند مدل و رنگ مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده کنند و به عبارت دیگر دست مشتری برای انتخاب باز است.

فروشگاه جی پلاس در خلیج فارس افتتاح شد

مدیر کانال فروش فروشگاه های زنجیره ای گلدیران در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص فروش ویژه به مناسب افتتاحیه گفت: در حال حاضر جشنواره بهاری 1400 جی پلاس آغاز شده که تمامی فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز مشمول این طرح می شود که در این طرح تخفیفات ویژه ای برای محصولات شرکت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟