تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس در دو اندازه 55 و 65 با قیمت 980 پوند معادل 1100 یورو در بازار اروپا به فروش می رسد.
اخبار لوازم خانگی

فروش تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس در بازار آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار رسانه ها حاکی از آغاز فروش سری جدیدی از تلویزیون های اولد فیلیپس در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار رسانه ها حاکی از آغاز فروش سری جدیدی از تلویزیون های اولد فیلیپس در بازار اروپا است. در حال حاضر تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس در دو اندازه 55 و 65 با قیمت 980 پوند معادل 1100 یورو در بازار اروپا به فروش می رسد.

تلویزیون OLED 705 فیلیپس اگر چه از تکنولوژی تلویزیون های 2020 برخوردار است اما در لیست محصولات سال 2021 قرار گرفت. همچنین در اوایل امسال نیز به عنوان یکی از تلویزیون های اقتصادی فیلیپس به بازار معرفی شد.

تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس

مدل دیگری که جزو تلویزیون های اولد سری 7 این کمپانی به شمار می آید مدل OLED 706 بوده که دارای پورت  HDMI 2.1 و قابلیت های پیشرفته دیگری است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت این دو مدل در چیست با ما همراه باشید تا با ویژگی های این دو محصول بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون OLED 705 مجهز به وضوح 4K ، پشتیبانی از از چندین HDR ( HDR10 ،HDR10+  ،HLG و  Dolby Vision) ، پردازنده ویدئویی P5 فیلیپس و سیستم عامل اندروید 9 که قابلیت دسترسی به یکسری از برنامه ها از جمله نتفلیکس و دیزنی پلاس را فراهم می کند.

طبق گفته های فیلیپس، تلویزیون OLED 706 از لحاظ عملکرد و کیفیت شباهت های زیادی با مدل OLED 705 دارد به غیر از سیستم عامل که این دستگاه از اندروید 10 برخوردار شده و می تواند از برنامه های بیشتری پشتیبانی کند.

تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس

در بین شرکت هایی که تلویزیون اولد تولید می کنند فیلیپس تنها کمپانی نبوده که امسال سری جدید تلویزیون های اولد را به بازار عرضه و معرفی نماید بلکه ال جی نیز قصد دارد مجموعه تلویزیون های اولد خود را تحت عنوان سری A1 گسترش دهد و به بازار عرضه کند. لازم است بدانید که تلویزیون های سری A1 ال جی از پنل OLED 50 / 60Hz استفاده می کند در حال که تلویزیون اولد سری 7 فیلیپس از پنل 100 / 120Hz بهره مند شده است.

Henrik Kyhl، مدیر TP Vision در انگلستان و کشور های اسکاندیناوی گفت: ما طی پنج سال گذشته پیشرفت چشم گیر و بزرگی در زمینه تولید تلویزیون داشته ایم اما در این بین تلویزیون های اولد فیلیپس همیشه بهترین رتبه را از آن خود کرده به همین خاطر ما تولید این دسته از تلویزیون ها را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: بنابراین مصرف کنندگان می تواند اطمینان داشته باشد که در بین پنل های موجود در این بازار تلویزیون اولد برنده است اما این موضوع به اینجا ختم نمی شود. با ارائه تلویزیون های جدید OLED 705 با قیمت بسیار مناسب مصرف کنندگان بیشتری می توانند از بالاترین کیفیت تلویزیون های ما استفاده کنند زیرا این تلویزیون ها از پردازش عالی P5 برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟