قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی
اخبار لوازم خانگی

قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی شیائومی قبل از عرضه فاش شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته برند گوشی های هوشمند شیائومی خبر عرضه تلویزیون های هوشمند خود ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته برند گوشی های هوشمند شیائومی خبر عرضه تلویزیون های هوشمند خود را در هند برای نخستین بار تایید نمود اما اطلاعات زیادی درباره این محصول جدید در دسترس عام قرار نداد. همانطور که در گزارش قبلی ذکر شده بود، فروش این تلویزیون هوشمند در تاریخ 31 مه در بازار هند شروع خواهد شد اما در روز گذشته که تنها دو روز به زمان عرضه مانده بود مشخصات و قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی فاش شد.

کمپانی شیائومی طی چند روز گذشته چندین قابلیت تلویزیون هوشمند ریلمی را مورد بررسی قرار داده و آنها را برای آخرین بار ارزیابی کرد اما نتیجه ارزیابی مشخصات این محصول را اعلام نکرد. با این حال، برخی از ویژگی ها و قیمت این محصول بصورت غیر رسمی در رسانه ها عیان شد.

قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی

بر اساس گزارش Debayan Roy؛ خبرنگار یکی از رسانه های معتبر در هند، در روز آینده تلوبزیون ریلمی در دو مدل 43 و 50 اینچی در بازار هند در دسترس خواهد بود اگر چه مدل کوچک تر در ماه آوریل مورد بررسی کمپانی شیائومی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند تایید شد

آنگونه که پیداست مشخصات فنی هر دو مدل یکسان است و این تلویزیون ها از یک نمایشگر با وضوح 4K که قطعا دارای ال سی دی با نور پس زمینه LED برخوردارند همچنین صفحه نمایش آن 1.07 میلیارد رنگ دارد. طبق تیزر رسمی تلویزیون هوشمند ریلمی، این محصولات دارای Dolby Vision و زاویه دید 178 درجه خواهد بود.

تلویزیون های ریلمی توسط پردازنده MediaTek SoC تغذیه می شوند اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد میزان RAM و حافظه داخلی این دستگاه وجود ندارد. در مورد نرم افزار این تلویزیون ها می توان گفت که سیستم عامل Android TV 10 را اجرا می کنند و از تمامی برنامه های کاربردی و اصلی پشتیبانی می کند. علاوه بر این از Google Chromecast و دستیار صوتی Google نیز بهره مند می شود.

قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی

امکانات اتصال و پورت این محصول شامل وای فای دو بانده،  بلوتوث 5.0 ، سه عدد خروجی HDMI، دو عدد پورت USB ، اترنت و AV است. در نهایت برای صدا تلویزیون های ریلمی دارای بلندگو های چهار استریو 24 وات با پشتیبانی از Dolby Atmos  و DTS-HD خواهند بود.

همانطور که گفته شد قیمت این محصولات نیز به صورت غیر رسمی مشخص شد. بر اساس این گزارشات غیر رسمی، قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی 43 اینچی 28000 الی 30000 روپییه و قیمت مدل 50 اینچی این محصول 33000 الی 35000 روپییه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟