مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن
اخبار لوازم خانگی

مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن و هر آنچه که باید بدانید +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن به عنوان یکی از برندهای با سابقه در بازار لوازم خانگی ایران ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن به عنوان یکی از برندهای با سابقه در بازار لوازم خانگی ایران محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به تازگی جدیدترین محصول خود یعنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن مدل XTU835 را به بازار عرضه کرده که از طراحی به روز برخوردار است. به بهانه معرفی این مدل تازه وارد در این بخش قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن بپردازیم اگرچه در این مطلب تنها به ذکر مشخصات بسنده نشده و به موضوعاتی نظیر کیفیت تلویزیون ایکس ویژن و نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن یا حتی تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست که ذهن اکثر مشتریان را درگیر کرده است اشاره کنیم.

آشنایی با مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن به بازار آمد

اکثر مشتریان ایرانی با برند ایکس ویژن آشنایی دارند و در واقع یکی از گزینه های اصلی در هنگام خرید لوازم خانگی تلقی می شود اما اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این برند هستید در ادامه با ما همراه شوید تا با بررسی مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن و همچنین موضوعاتی مانند کیفیت تلویزیون ایکس ویژن و نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن یا حتی تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست شما را برای خریدی هوشمندانه کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست ؟ + ویدیو

تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن به بازار آمد

در لیست مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن مدل XTU835 امکانات قابل توجهی به چشم می خورد که در واقع این نسخه تازه وارد ایکس ویژن برای رقابت با مدل های رده بالا موجود در بازار ایران آماده می شود و می توان انتظار داشت که مورد استقبال عموم قرار بگیرد. سازندگان این مدل با تلفیق هنر و صنعت اقدام به طراحی این تلویزیون مدرن کرده اند. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در کنار طراحی به روز و شیک این تلویزیون مورد توجه بوده و می توان نیاز اکثر مشتریان را بر آورده کند.

مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن 
کیفیتاولترا اچ دی 4K
سیستم صوتیPure Sound
HDRدارد
ریموت کنترل هوشمنددارد
فرمت‌ های ویدیو‌یی پشتیبان‌ شدهH.264/H.265/MPEG2/MPEG4 Motion JPEG/VC1/AV1

فرمت‌ های تصویری پشتیبان‌ شده

 JPEG/BMP/PNG/GIF

فرمت‌ های صوتی پشتیبان‌ شده

MP3/AC3/HE-AAC/LPCM

 

پنل تلویزیون های سری 8 از نوع IPS بوده و در سه اندازه 50، 55 و 65 اینچی موجود است و با بررسی ویژگی های آن می توان گفت که در لیست  تلویزیون های با مشخصات فنی بالا قرار می گیرد که در صورت تمایل و برای آشنایی بیشتر با این مدل ایرانی می توانید به بخش محصول سایت مراجعه کنید.

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست

 

در پاسخ به سوال تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست می توان گفت که محصولات این شرکت ساخت داخل بوده و علاوه بر تلویزیون در سایر بخش ها نظیر ماشین لباسشویی فعالیت می کند اگرچه این برند با راه اندازی بخش تلویزیون در سال 1385 کار خود را آغاز کرد و با توجه به سابقه طولانی و ارائه محصولات پیشرفته در ره سوم بازار لوازم صوتی و تصویری ایران قرار دارد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بر عهده گروه مادیران بوده که از شرکت بسیار قدیمی در این حوزه تلقی می شود و جالب است بدانید که این شرکت به عنوان نخستین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران شناخته می شود و نگرانی بابت ارائه خدمات و گارانتی محصولات وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟